English

استاندار قم

پیگیری اصلاح قوانین جذب سرمایه گذاری در دستور کار مدیران استان

استاندار قم با اشاره به برخی قوانین مزاحم در راستای جذب سرمایه گذاری اظهار داشت: پیگیری اصلاح قوانین جذب سرمایه گذاری در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

پیگیری اصلاح قوانین جذب سرمایه گذاری در دستور کار مدیران استان

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در نشست صمیمی با جوانان کارآفرین و سرمایه گذاران شهرک های صنعتی استان قم، روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به همه فعالین در این حوزه تبریک گفت.

وی در ادامه مشکلات صنایع را دو بخش ملی و استانی را مورد توجه قرار داد و افزود: در روش اجرای برخی قوانین و تعامل مدیران اجرایی دستگاهها باید نگاه ملی نهادینه شود.

صادقی اضافه کرد: با وجود برخی موانع تولید ، شاهد فعالیت در خور تقدیر کارآفرینان هستیم که به امر تولید و توسعه اشتغال مبادرت دارند.

نماینده عالی دولت در استان قم حضور کارآفرینان جوان و پیشکسوت در کنار هم در حوزه تولید و کار آفرینی را ظرفیتی مناسب دانست و اظهار کرد: مسیر رشد صنعت جامعه در گرو بکارگیری تجربه و تخصص با روش های علمی هموار می شود.

وی عزم حاکمیت را بر شناسایی مشکلات و موانع سرمایه گذاری و تولید دانست و افزود: انعکاس موانع در سطح ملی به مراجع ذیصلاح کشوری و پیگیری روند هر فرآیند تا تهیه قانون مورد نظر نیز در دستور کار مدیران می باشد.

استاندار قم همچنین با اشاره به معافیت های مالیاتی در مورد صادرات، دستور پیگیری این برای تحقق این معافیت ها را صادر نمود.

در ابتدای این جلسه نیز طیبی نژاد مدیر کل شرکت شهرک ها و صنایع کوچک استان با اشاره به انعقاد 456 قرارداد سرمایه گذاری در دولت یازدهم و بیش از 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان قم، اظهار داشت: تامین آب شهرک های صنعتی با حمایت دستگاههای اجرایی و حاکمیتی و رفع مشکلات تامین برق و گاز در شهرک ها استان در دولت یازدهم بصورت جدی مورد پیگیری قرار گرفت.

شایان ذکر است عمده مشکلات مطروحه از سوی کارآفرینان برتر در حوزۀ صنایع کوچک پیرامون: کمبود سرمایه در گردش، نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و تعامل بانک ها در ارائه تسهیلات بود.

همچنین در پایان این دیدار از کارآفرینان در حوزه صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان قم توسط صادقی استاندار قم تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه