English

دادستان کل کشور:

حفظ حیثیت روحانیت از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است

دادستان کل کشور گفت: حفظ حیثیت روحانیت و به کیفر رساندن روحانیون متخلف از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است.

حفظ حیثیت روحانیت از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، حجت الاسلام منتظری امروز در گردهمایی دادگاه های ویژه روحانیت گیلان و قزوین در مجتمع شهید مطهری بندر انزلی اظهار کرد: بعضی از مواقع اختلاط حق و باطل انسان را از مسیر صحیح دور می کند.

وی، ابلاغ رسالت را به عهده روحانیت در دنیای امروز عنوان کرد و افزود: امروز لباس روحانیت نمادی است که مردم و دنیا بداند روحانیون وظیفه و مسوولیت ابلاغ رسالت، تبلیغ دین و نشر معارف الهی را به عهده دارند.

رییس دادگاه ویژه روحانیت با بیان اینکه نسبت تخلفات روحانیت با جمعیت غیر روحانی و منتسب به آنها تفاوت بسیار دارد، تصریح کرد: انتظار داریم تخلف های اندک روحانیون به مراتب کاهش پیدا کند.

منتظری، دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت را یادگار امام ره خواند و بیان کرد: حفظ حیثیت روحانیت و به کیفر رساندن روحانیون متخلف از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است.

وی، پیشگیری از ورود و حضور افراد تبهکار در حوزه های علمیه نخستین نخستین وظیفه دادگاه ویژه روحانان کرد و گفت: دینداری و دینمداری جامعه را می تواند به مسیر رستگاری هدایت کند و این امر به عهده روحانیت است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال نفوذ در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه در جامعه است.

دادستان کل کشور بر مدیریت علمی و فنی فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: ضعف های فضای مجازی باید برطرف شود و مبدا ورود به این فضا باید در داخل در اختیار ما باشد.

وی متذکر شد: آسیب های بسیاری از فضای مجازی به کانون خانواده ها وارد شده و نابسامانی های بسیاری ایجاد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی