English

آمل بدون وجود سرمایه‌گذار خارجی در تولید و صنعت مازندران شاخص می باشد

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بیان داشت: آمل بدون وجود سرمایه‌گذار خارجی در تولید و صنعت مازندران شاخص می باشد.

آمل بدون وجود سرمایه‌گذار خارجی در تولید و صنعت مازندران شاخص می باشد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر میران آملی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر سفیر ارمنستان به مازندران و بازدید از اماکن تولیدی و صنعتی آمل، بیان کرد: این سفرها می‌تواند فرصت طلایی برای ورود به اتحادیه اوراسیا باشد زیرا با عضویت ارمنستان در این اتحادیه ظرفیت مطلوبی برای واحدهای تولیدی و صنعتی‌مان ایجاد شده و می‌توان از مزیت‌های این اتحادیه درون گروهی با جمعیت 180 میلیون نفر بهره برد.

وی با اعلام اینکه شهرستان آمل بدون وجود سرمایه‌گذار خارجی در تولید و صنعت مازندران شاخص بوده است، افزود: با توجه به توسعه صنعت و کشاورزی آمل پروانه ساخت دفتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهرستان به زودی کسب شده و عملیات عمرانی در زمینی جنب اداره پزشکی قانونی با مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع اجرایی می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به کلنگ‌زنی این پروژه در هفته دولت امسال با حضور مردم و مسؤولان، خاطرنشان کرد: این مکان می‌تواند علاوه بر رونق تولید و اشتغال، در افزایش و رونق صنعت، تجارت و صادرات مفید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه