English

استاندار فارس خبر داد:

افتتاح یک هزار طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتباردر هفته دولت

استاندار فارس گفت: یک هزار طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتباردر هفته دولت افتتاح می‌شود.

افتتاح یک هزار طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتباردر هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، سید محمد علی افشانی امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در استان فارس گفت: مدیران باید با قدرت وظایف و برنامه‌های خود را دنبال کنند و کمک کنند که پروژه‌هایی که در دست ساخت است زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد چرا که اگر پروژه‌ای یک سال زودتر افتتاح شود مردم نیز یک سال زودتر از اعتباراتی که برای اجرای آن پروژه گذاشته شده بهره‌مند می‌شوند.نی

افشانی با تأکید بر اینکه باید پروژه‌هایی در هفته دولت افتتاح شود که بعد از افتتاح قابل استفاده مردم باشد تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی در استان فارس از افتتاح طرح‌های غیرقابل افتتاح خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها و مدیران هنوز درفضای انتخابات هستند که باید از این فضا فاصله بگیرند و با جدیت وارد فضای کار و تلاش شوند اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتظارما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این بود که پس از برگزاری انتخابات از فضای انتخاباتی و سیاسی خارج و وارد فضای کسب و کار، سازندگی و عمران شوند که چنین هم شد.

استاندار فارس افزود: باید به گونه ای برنامه‌ریزی شود که در پایان هفته دولت مردم احساس کنند که در یک سال گذشته کارهایی انجام شده است چرا که هدف اصلی از ایجاد این پست‌ها و سازمان‌ها پاسخ‌گویی به نیازهای مردم و رفع مشکلات آنها است و مهم‌ترین شاخص ارزیابی مدیران هم رضایت مردم است.

افشانی خاطرنشان کرد: باید با توجه به محدودیت منابعی که داریم، اولویت تکمیل و افتتاح را به عنوان یک ضرورت و وظیفه به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند دهیم تا مردم هم زودتر از آنها بهره‌مند شوند.

وی هدف ازارائه گزارش به مردم را ایجاد امید درجامعه دانست وافزود: مردم باید بدانند که دولت در شرایط دشوار اقتصادی توانسته خدمات ارزنده‌ای برای آنها انجام دهد و به بخشی از حقوق مردم که بهره‌مند شدن از رفاه اجتماعی است در حد مقدورات پاسخ داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه