English

استاندار کردستان:

پذیرش نقد از سوی مدیران استان به نفع جامعه است

استاندار کردستان گفت: انتقاد رسانه‌ها و پذیرش آن از سوی مدیران به نفع جامعه است و همه مدیران باید این مسئله را بپذیرند.

پذیرش نقد از سوی مدیران استان به نفع جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عبدالمحمد زاهدی، روز سه شنبه(24 مرداد) در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای کار دولت تدبیر و امید همواره برای ایجاد فضای جدید در عرصه رسانه تلاش شده و این مسئله در کردستان به خوبی قابل مشاهده است.

وی افزود: رسانه‌های استان به لحاظ کمیت افزایش قابل توجهی داشته و فضا برای نقد و اظهارنظر در رسانه‌های استان بیش از گذشته فراهم شده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در استان از فضای نقد و انتقاد رسانه‌ها استقبال کرده‌ایم، عنوان کرد: روابط عمومی ادارات نیز نقش مهمی در به وجود آمدن این شرایط داشته‌اند.

وی ارتباط مدیران و رسانه‌های استان را ارتباطی مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: نقد کردن رسانه‌ها و پذیرش آن از سوی مدیران به نفع جامعه است و همه مدیران باید این مسئله را بپذیرند.

زاهدی بر آزاد بودن فضای رسانه‌ای استان تاکید کرد و گفت: رفته رفته باید فضای نقد از عملکرد و پذیرش آن در جامعه شکل بگیرد و به نقد عادت کنیم و از اهمیت آن آگاه باشیم.

وی از رسانه‌های استان خواست تا با انصاف نقد کنند و افزود: فضای رسانه‌ای استان نسبت به گذشته بهتر شده است اما تا رسیدن به حد مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم.

استاندار کردستان آگاهی را نیز یکی از نیازهای اساسی جامعه دانست و گفت: دانستن حق مردم است و باید رسانه‌ها با اخبار منصفانه خود، جامعه را آگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه