English

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه همه کارکنان انتظامی باید دست به دست هم بدهند تا خط ولایت حفظ شود، خاطرنشان کرد:‌ ‌ خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است

خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام" محمدهادی بهشتی‌پور" در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان که با حضور مسئولان استانی و انتظامی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، با بیان اینکه گیلان در طول تاریخ صاحب شخصیت‌هایی بزرگ در حوزه دین و فرهنگ بوده است، گفت:‌ این استان در کنار مواهب طبیعی و سرسبزی‌، به لحاظ اعتقادی و مذهبی نیز یکی از بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تغییر با هدف حفظ پویایی و تحرک برای همه انسان‌ها ضروری است، اظهار داشت:‌ ایستایی و توقف می‌تواند زمینه ساز تنزل باشد.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه پلیس باید قوی‌ترین، مردمی‌ترین و بهترین دستگاه کشور باشد، تصریح کرد:‌ نیروی انتظامی در موقعیت هایی حساس و خطیر مثل فتنه 88، در میدان ایستاد تا نظام و انقلاب را از هر گزندی نجات بدهد.

حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور با بیان اینکه نفس حضور پلیس در جامعه باید به معنای امر به معروف و نهی از منکر باشد، خاطرنشان کرد:‌ حضور جدی پلیس در سطح جامعه می‌تواند از وقوع بسیاری از ناهنجاری‌ها جلوگیری کند.

وی کارکنان نیروی انتظامی را سربازان امام عصر(عج) دانست و افزود:‌ خدمت به حضرت ولیعصر(عج) بزرگ‌ترین افتخار در دنیاست.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تصریح بر اینکه پلیس در برخورد با مجرمان باید از حداکثر توان‌خود برای نجات آنها استفاده کند، بیان داشت:‌ مردم به پلیسی علاقه مند هستند که در عین صلابت و اقتدار، رافت نیز داشته باشد.

وی با اشاره به زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شکری در طول نزدیک به 6 سال خدمت به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی استان گیلان، اظهار داشت:‌ حجت الاسلام شمشاد نیز به عنوان یک نیروی توانمند و جهادی، منشا خدمات در گیلان خواهد بود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با تاکید بر اینکه همه کارکنان انتظامی باید دست به دست هم بدهند تا خط ولایت حفظ شود، خاطرنشان کرد:‌ ‌ خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه این مراسم با بیان اینکه فرزندان ملت در لباس پلیس، رهروان راستین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند، اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی در اولین خطوط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستر مکتب حقیقتت را فراهم کرده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و ناتوی فرهنگی قرار گرفته است.

سردار میرحیدری با تقدیر از زحمات ارزنده حجت الاسلام شکری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان، خاطرنشان کرد:‌ نقش عقیدتی سیاسی در تقویت روحیه جهادی و فرهنگ معنوی، انکارشدنی نیست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر نقش مهم عقیدتی سیاسی در صیانت و محافظت از پلیس، بیان داشت: عمل به منویات فرمانده کل قوا در عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سرلوحه امور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه