English

نشان مراورید مهر به استاندار ایلام اعطا شد

نشان مروارید مهر به استاندار ایلام اعطا شد.

نشان مراورید مهر به استاندار ایلام اعطا شد

به گزارش خبرگزاری موج، این تندیس توسط هنرمندان و در 2 سال یکبار به مدیری که در حوزه مسائل فرهنگی و هنری بیشترین تلاش را داشته باشد اهداء می شود . 

استاندار ایلام در دیدار جمعی از هنرمندان استان با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه ای به توسعه حوزه فرهنگ و هنر ایلام دارد ، گفت : توجه به حوزه فرهنگی و توسعه برنامه های هنری در استان ایلام در دولت تدبیر و امید گسترش یافته و دولت همچنان در این زمینه اهتمام ویژه دارد . 

محمدرضا مروارید افزود: یکی از شاخص های دولت در این استان توجه به مسائل فرهنگی و هنری بوده که در این حوزه خوشبختانه ایلام عملکرد مثبتی داشته است . 

وی ادامه داد: ایلام قابلیت های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و اگر چه در گذشته توجه زیادی به این استان نشده ولی در دولت یازدهم اینو توجه دو چندان که رشد استعدادهای هنرمندان را بدنبال داشت است . 

استاندار ایلام بیان کرد : با توجه به اینکه ایلام دارای هنرمندان شاخص و سرآمد در حوزه های مختلف است مدیریت فرهنگی باید از دیدگاه های هنرمندان این استان استفاده تا روند رشد حوزه فرهنگ و هنر استان بیش از وضعیت موجود رشد و ترقی یابد . 

مروارید با تأکید بر اینکه باید زمینه بروز استعدادهای هنرمندان  و خلق آثار آنها در حوزه های مختلف شعر ، موسیقی ، ادبیات ، نمایش و غیره در استان فراهم شود و قول مساعد برای حمایت هنرمندان را اعلام کرد .

در این نشست بهروز سپیدنامه از شاعران استان ایلام به نمایندگی از جامعه هنرمندان استان از عملکرد فرهنگی مثبت استاندار ایلام  در طول چند سال اخیر و توجه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر تقدیر کرد . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه