English

معاون استاندار گلستان

۲ هزار برنامه دهه امامت و ولایت در استان گلستان اجرا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه متنوع در دهه امامت و ولایت استان گلستان خبر داد.

۲ هزار برنامه دهه امامت و ولایت در استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در دومین جلسه ستاد دهه امامت و ولایت استان گلستان اظهار داشت: مردم‌محوری شاخصه اصلی تمامی مراسم، جشن ها و برنامه های تدارک دیده شده در دهه امامت و ولایت خواهد بود و دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی در کنار مردم پشتیبانی جشن‌ها و مراسمات را به عهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: به همین منظور هر شب یک برنامه شاخص در شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده که توسط فرمانداران اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: تبیین و ترویج فلسفه غدیر می‌تواند سبب سعادت و وحدت مسلمانان و گره‌گشای بسیاری از مشکلات امروز جهان اسلام باشد.

طهماسبی تأکید کرد: ما در دهه امامت و ولایت دو عید بزرگ و فرخنده مسلمانان را در پیش داریم، بنابراین همه برنامه‌ها در شهرها و روستاها، باید مبتنی بر شادی و نشاط باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان بار دیگر با تأکید بر مردم‌محور بودن فعالیت های این ستاد تصریح کرد: برنامه‌ریزی پیرامون برگزاری برنامه‌های منسجم و متمرکز در شهرستان‌ها با محوریت ترویج شعائر غدیر، در دستور کار این ستاد قرار دارد.

دهه امامت و ولایت از پنجشنبه نهم شهریور همزمان با روز عرفه آغاز و شنبه هجدهم شهریور و با پایان عید غدیرخم پایان می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه