English

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز

بازیکنان شرایط ملوان بندرگز را درک کردند/قول‌های مسوولان عملی نشد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه بازیکنان شرایط این تیم را درک کرده‌اند، گفت: قول‌های مسئولان برای کمک به نماینده فوتبال ساحلی استان گلستان عملی نشد.

بازیکنان شرایط ملوان بندرگز را درک کردند/قول‌های مسوولان عملی نشد

به گزارش خبرگزاری موج ، مهران شهسوار اظهار کرد: با پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی، یک هفته به بازیکنان استراحت دادیم، اما مشکلات مالی و پیدا نکردن اسپانسر موجب شد تا آقای خسرونژاد مالک تیم دست تنها شود.

وی افزود: کمی در پرداختی‌های بازیکنان مشکل داشتیم و قول‌های مسئولان هم عملی نشد و در نهایت تمرینات تیم در فاصله دو نیم فصل شکل ناقصی به خود گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به دیدار خانگی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، خاطرنشان کرد: در نخستین دیدار نیم فصل دوم فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق با تعصب و غیرت بازیکنان رخ دهد تا آن را به هواداران هدیه بدهیم.

شهسوار تصریح کرد: متاسفانه از نیم فصل نخست سه بازیکن مصدوم داریم و دو بازیکن هم از تیم جدا شدند و سه بازیکن زیر ۲۰ سال به تیم پیوستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان شرایط حال حاضر تیم را درک کرده‌اند و سعی می‌کنند تا با همدلی از مشکلات عبور کرده و زحمات آقای خسرونژاد را جبران کنند.

تیم ملوان بندرگز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، سه شنبه راس ساعت ۲۱ میزبان تیم شهرداری بندرعباس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی