English

مدیرعامل شرکت برق گلستان خبر داد

افزایش ظرفیت ترانس های برق در شهرهای گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از افزایش ظرفیت ترانس های برق در برخی شهرهای استان گلستان خبرداد.

افزایش ظرفیت ترانس های برق در شهرهای گلستان

به گزلرش خبرگزاری موج، علی اکبر نصیری با اشاره به اقدامات شرکت برق استان گلستان در بخش های مختلف اظهار کرد: در بخش فوق توزیع و انتقال اقداماتی خوبی داشتیم و جلساتی را به شرکت توزیع برق منطقه ای مازندران در این راستا تشکیل دادیم.

نصیری در خصوص اقدامات در بخش فوق توزیع گفت: در مراوه تپه خط ۶۱ کیلوولتی ناپایدار داشتیم و نزدیک به ۴۰ کیلومتر بود که با ۳۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری پایدار شد.

وی افزود: در پست گنبد چهار که هنوز در مدار نیامده است اقدامات گذر از پیک تابستان را انجام دادیم و یک ترانس را ارتقا و افزایش ظرفیت دادیم و حدود یک و نیم میلیارد هزینه شد.

مدیر شرکت برق گلستان بیان کرد: همچنین در پست گرگان سه افزایش ظرفیت «ترانس» داشتیم  که نزدیک  یک و نیم میلیارد هزینه شد.

وی از تبدیل «ترانس» ۲۰ مگاوات به ۳۰ مگاوات در گمیشان خبرداد و افزود: در این عملیات ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد و در ادامه نیز پست ۶۱ کیلوولت دلند از حاشیه شهر به مرکز ثقل آورده شد.

نصیری خاطرنشان کرد: قبل از شروع تابستان سال جاری ۳۸ «ترانس» توزیع به مجموعه گلستان تزریق شد و در اوایل سال جاری ۳۶ ترانس دیگر به مجموعه  شرکت برق استان اضافه شد.

وی یادآور شد: حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش توسعه «فیدر» و نزدیک یک میلیارد تومان هم در بخش ایجاد آن هزینه کرده ایم.

نصیری ادامه داد: در بخش ایجاد قدرت مانور نیز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، از محل تبصره ۳۶ در حوزه قدرت مانور و توسعه «فیدر» یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون و مسکن مهر نیز ۷۰۰ میلیون تومان شرکت برق استان هزینه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه