English

مدیر امور آبفای پارسیان منصوب شد

با حکم مدیرعامل آبفای هرمزگان، "محمد گلپرور" به عنوان مدیر امور آبفای شهرستان پارسیان منصوب شد.

مدیر امور آبفای پارسیان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای پارسیان، "جواد منصوری" قائم مقام مدیرعامل آبفای هرمزگان ضمن قدردانی از مدیریت و تلاشهای ارزنده "سلمان افروشه" مدیر سابق، "محمد گلپرور " را به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان پارسیان معرفی کرد و گفت: امید است وی در مسئولیت جدید برنامه و اقدامات موثری از خود باقی بگذارد.

منصوری با تاکید بر اینکه؛ تلاش برای تامین آب شرب بهداشتی و پایدار از وظایف اصلی مجموعه آب و فاضلاب شهرها است، تصریح کرد: مدیریت جدید بایستی از هم‌اکنون برای آینده آبی شهر پارسیان برنامه‌ریزی کرده و طرحها را کماکان با همدلی و همکاری کاکنان امور پیش ببرد.

فرهنگ مصرف بهینه آب باید نهادینه شود

در ادامه این مراسم  "محمد رادمهر" فرماندار پارسیان نیز با اشاره به اهمیت بحران آب در کشور و بویژه استان هرمزگان، نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه آب را درمیان شهروندان یک ضرورت خواند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرامور آب و فاضلاب شهری این شهرستان، اظهار امیدواری کرد: مدیریت جدید ضمن تعامل با مردم و مسئولان شهرستان، کماکان خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کند.

 رادمهر در ادامه ضمن تقدیر از زحمات "افروشه "مدیر سابق آبفای پارسیان، اظهار داشت؛ شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاههای خدمت رسانی است که در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد وخوشبختانه تاکنون تلاش و سخت کوشی این مجموعه ستودنی بوده است.

گفتنی است؛ "گلپرور" پیش از این مدیریت امور آبفای کوشکنار را به عهده داشته است و "افروشه" نیز طی روزهای آینده به عنوان مدیر امور آبفای خمیر معارفه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه