English

اجرای سه هزار و ۶۹۷ طرح خود کفایی کمیته امداد امام (ره) در کهگیلویه و بویر احمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته به اضافه چهار ماه امسال سه هزار و 697 طرح خود کفایی با اعتباری افزون بر 500 میلیارد ریال توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در این استان اجرا شده است.

اجرای سه هزار و 697 طرح خود کفایی کمیته امداد امام (ره) در کهگیلویه و بویر احمد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید موسی خادمی افزود: 2 هزار و 862 طرح خودکفائی در حوزه اشتغال برای مددجویان این نهاد حمایتی در استان سال گذشته اجرا شد.
به گفته استاندار، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سال گذشته برای این تعداد طرح 390 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی پرداخت کرده و در جذب اعتبارات بانکی حوزه اشتغال در کشور مقام نخست را کسب کرد.
خادمی اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) در چهار ماهه نخست سال جاری با اجرای 835 طرح در حوزه اشتغال مددجویان در استان 110میلیارد ریال اعتبار پرداخت کرده است.
به گفته خادمی، همچنین این نهاد حمایتی به لحاظ پایداری و پویایی طرح های اشتغال زا در بین ادارات اجرایی استان از سوی دستگاه های نظارتی به عنوان اداره برتر معرفی شد.
استاندار با بیان اینکه، اولویت پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش، فراگیری آموزش های مهارتی و بازار محور است، گفت: سال گذشته در این راستا 6هزار و 800 نفر از مددجویان تحت پوشش آموزش های لازم را فرا گرفتند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، نزدیک به 14درصد از جمعیت 713 هزار نفری این استان زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قرار دارند.
محبی اظهار داشت: شمار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیش از 34 هزار خانوار است و یکهزار و 600 خانوار پشت نوبت این نهاد حمایتی هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه