English

مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح کردستان:

حقوق و مزایای بازنشستگان ترمیم می شود

مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح کردستان گفت: متأسفانه بیشترین آمار فوتی‌های بازنشستگان مربوط به استان کردستان است.

حقوق و مزایای بازنشستگان ترمیم می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، فریدون صفرخانی ظهر امروز در مراسم محفل انس و مودت با بازنشستگان سپاه که در محل یادمان شهدای گمنام سیرانبند این شهرستان برگزار شد، کم‌ بودن حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح را از جمله مشکلات عمده این قشر عنوان کرد و اظهار داشت: قرار است حقوق و مزایای بازنشستگان ترمیم شود.

وی فاصله زیاد مبلغ دریافتی بازنشستگان با پرسنل شاغل را از جمله مشکلات موجود دانست و گفت: با رایزنی‌هایی که وزارت دفاع با ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده تفاوت حقوقی بازنشستگان با پرسنل شاغل به 10 یا 20 درصد می‌رسد.

مدیر کانون بازنشستگان نیروهای مسلح کردستان تصریح کرد: بازنشستگانی که زیر دو میلیون تومان حقوق و مزایا می‌گیرند، حقوق آنان به سقف بیست میلیون ریال افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: توانمندسازی خانواده بازنشستگان، برنامه‌ریزی برای اردوهای تفریحی-زیارتی در حوزه اقدامات فرهنگی و فراهم‌کردن زمینه انجام فعالیت‌های بدنی به منظور تأمین سلامت جسمی و روحی بازنشستگان از جمله برنامه‌های پیش رو این کانون است.

صفرخانی توجه به انجام فعالیت‌های بدنی برای بازنشستگان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: متأسفانه بیشترین آمار فوتی‌های بازنشستگان مربوط به استان کردستان بوده که این موضوع زنگ هشداری است و باید بیشتر به فعالیت‌های بدنی توجه شود.

وی اظهار کرد: کانون بازنشستگان نیروهای مسلح کردستان در نظر دارد در شهرستان‌ها نسبت به انجام ورزش صبحگاهی بازنشستگان اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه