English

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبر داد:

جشنواره قرآنی «مدهامتان» در گیلان تمدید شد

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی «مدهامتان» در گیلان تمدید شد.

جشنواره قرآنی «مدهامتان» در گیلان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و  هنری مساجد گیلان با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در گیلان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام برگزار می‌شود.

وی از تمدید مهلت ثبت نام در این جشنواره خبر داد و گفت: پایان مرداد آخرین مهلت ثبت نام در این دور از مسابقات قرآنی مدهامتان است.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به برگزاری جشنواره در دو بخش خواهران و برادران اذعان کرد: در بخش برادران شرکت کنندگان در هفت رشته قرائت تحقیقی، حفظ کل، حفظ ٢٠ جزء، اذان، ترتیل، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: خواهران نیز در پنج رشته قرائت تحقیقی، حفظ کل، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به رقابت می‌پردازند.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهارکرد: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام در این جشنواره به سامانه اینترنتی www.javananemasajed.ir مراجعه و فرم مربوط به جشنواره قرآنی «مدهامتان» را تکمیل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه