English

شهردار سنندج:

با ترویج ورزش می توان جامعه ای با نشاط و با طراوت پرورش داد

شهردار سنندج با بیان اینکه احداث اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

با ترویج ورزش می توان جامعه ای با نشاط و با طراوت پرورش داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، منوچهر فخری شامگاه یکشنبه(22 مرداد) در مراسم اختتامه سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج، اظهار کرد: ورزش یکی از با اهمیت‌ترین مقوله‌ای است که باید به صورت علمی و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت ترویج و اشاعه آن در جامعه اقدام کرد.

وی افزود: ورزش نقش بسزایی در ارتقای سطح شادابی روح و روان و جسم انسان دارد بنابراین از طریق ترویج ورزش می‌توان جامعه‌ای بانشاط و باطراوت پرورش داد. 

شهردار سنندج با بیان اینکه اینکه احداث اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: استفاد از تجربیات پیشکسوتان ورزشی در آموزش و مدیریت ورزش می‌تواند در معرفی و شناخت پدیده‌های ورزشی تاثیرگذار باشد.

فخری عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر در چند سال اخیر همواره از برنامه‌های ورزشی و کمک به تیم‌های ورزشی حمایت کافی را انجام داده است.

وی افزود: اجرای چنین برنامه‌ هایی که مورد استقبال خوب ورزشکاران و شهروندان قرار گرفته است در آینده هم تداوم خواهد داشت.

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از برگزارکنندگان این المپیاد ورزشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر به عنوان دو نهاد مردمی از ورزش و برنامه‌های ورزشی حمایت لازم را خواهد داشت.

جلال شریعتی بیان کرد: احداث اماکن ورزشی تنها وظیفه یک دستگاه خاص نیست و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به امر ورزش به عنوان یک اولویت مهم بپردازند.

وی گفت: حمایت از ورزشکاران در راستای کسب عناوین ملی و بین المللی باید با جدیت فراوان پیگیری شود و در جهت حمایت از قهرمانان ورزشی باید زمینه اشتغال ورزشکاران هم فراهم شود.

در این مراسم باشکوه و جذاب علاوه بر تجلیل ازتیم ها و نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی محلات گروه نمایش خم روین و گروه موسیقی با خوانندگی سعدالله نصیری به اجرای برنامه پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه