English

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان خبر داد:

ثبات در بازار گوشت قرمز اصفهان

در راستای جلوگیری از افزایش قیمت‌، گوشت قرمز وارداتی با کیفیت به استان اصفهان رسید.

ثبات در بازار گوشت قرمز اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان در ارتباط با بازار گوشت قرمز و مرغ اظهار کرد: در راستای سیاست‌های تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ، شرکت پشتیبانی امور دام در جهت رفاه حال عموم مردم اقدام به برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت واردات این دو محصول پروتئینی نموده و هیچ محدودیتی جهت عرضه در سطح کشور و استان وجود ندارد.

علی اکبر نجفی گفت: وظایف سه گانه این شرکت، حمایت از تولید داخلی، تنظیم بازار مواد پروتئینی و نهاده‌های دامی و حفظ ذخایر استراتژیک کشور در پنج محصول گوشت قرمز، مرغ، ذرت، سویا و جو می‌باشد.

وی افزود: به همین منظور با التهاب قیمت گوشت قرمز در طی روزهای اخیر با همکاری بخش خصوصی و تعامل با کمیته تنظیم بازار استان، واردات گوشت قرمز از آسیای میانه( ارمنستان و گرجستان) به استان اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد: گوشت قرمز وارداتی که معمولا از کشورهایی مانند استرالیا، روسیه و بخشی از آسیای میانه به ایران فرستاده می‌شود همگی زیر نظر شرکت پشتیبانی امور دام و با نظارت ستاد تنظیم بازارعرضه می‌گردد.

نجفی تاکید کرد: گوشت وارداتی کاملا قابل ردیابی بوده و می‌توان تا شبکه‌های مویرگی و کوچک‌ترین فروشگاه‌ها آن را دنبال کرد، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی نیز بر این موضوع نظارت دارند.

وی با اعلام اینکه روزانه بین 80 تا 100 تن گوشت قرمز گوسفندی لاشه‌ای وارد کشور می‌شود، گفت: این گوشت‌ها با قیمت 32 هزار تومان برای مصرف‌کننده در استان اصفهان عرضه می‌شوند.

 مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان در پایان تصریح کرد: از اواسط تیرماه تاکنون بیش از پنج هزار لاشه در فروشگاه‌های کوثر، شرکت‌های تعاونی مصرف و اتحادیه صنف گوشت قرمز توزیع و به دست مردم رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه