English

آغاز به کار شعب تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) در خوزستان

شعب تعاونی اعتبار وحدت (موسسه آرمان سابق) از روز شنبه در خوزستان بازگشایی شدند.

آغاز به کار شعب تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مدیرتعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) منطقه جنوب غرب کشور اظهار کرد: شعب تعاونی اعتبار آرمان که از ابتدای تیر ماه تعطیل شده بودند از اول هفته جاری با نام جدید اعتبار وحدت فعالیت خود را از سر گرفتند.

حمیدرضا جهازی افزود: شعب این موسسه به منظور پاسخگویی به ابهامات صاحبان حساب و سپرده گذاران در استان بازگشایی شده و انتظار می رود که سپرده گذاران با حفظ آرامش خود با مسئولان و کارکنان این شعب همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: روند کار به طور معمول در حال انجام است و در آینده ای نزدیک روال خدمت رسانی به صاحبان حساب این موسسه آغاز می شود.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ادغام موسسه ملل و تعاونی اعتبار وحدت(آرمان سابق) انجام گرفته و روند قانونی آغاز فعالیت بانکی این موسسه در حال انجام است.

بر اساس این گزارش از ابتدای خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) در خوزستان همزمان با سراسر کشور از سوی بانک مرکزی با غیر مجاز اعلام کردن فعالیت این موسسه مسدود شد.

از ابتدای تیر ماه امسال نیز شعب این تعاونی و سرپرستی آن در استان تعطیل شد.


از سال 1394 بانک مرکزی فعالیت موسسه آرمان را غیرمجاز عنوان کرد و مقرر شد که این موسسه با موسسه توسعه ادغام شود که در اسفند ماه سال 1395 تفاهم نامه ادغام موسسه توسعه و آرمان منعقد شد.

بعد از گذشت سه ماه از این موضوع موسسه آرمان سابق با موسسه ملل ادغام شد و هم اکنون این موسسه به نام تعاونی اعتبار وحدت خوانده می شود و در حال سپری کردن روند قانونی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه