English

مدیر کل تعاون گلستان:

مشکلات اقتصادی مسائل پرورشی را به حاشیه برده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مشکلات اقتصادی مسائل اصلی مانند آموزش و مسائل پرورشی را به حاشیه برده است.

مشکلات اقتصادی مسائل پرورشی را به حاشیه برده است

به گزارش خبرگزاری موج، سعید مازندرانی با اشاره به کمرنگ شدن زندگی شاد و خوب در کنار خانواده اظهار کرد: متاسفانه آنقدر مشکلات اقتصادی ما بزرگ شده است که مسائل اصلی به حاشیه رفته اند.

مازندرانی ضمن آوردن مثالی از آموزش و پرورش در این خصوص ادامه داد: در آموزش پرورش، آموزش را کار می کنیم اما پرورش کمرنگ است، کلاس های جبرانی و کنکور برای دانش آموزان برگزار می شود اما مباحث مربوط به پرورش کودکان و نوجوانان کمرنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: درست است که مسائل اقتصادی خیلی در رفتار و منش آدم های تاثیر گذار است اما واقعیت این است که ما در خیلی از جاها موضوعات اصلی را فراموش کرده ایم.

مازندرانی از افزایش فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت اول حسن روحانی خبرداد و گفت: دولت اول حسن روحانی علی الخصوص در بخش رفاه خیلی فعال بود و سعی برآن شده است که مسائل رفاهی و اجتماعی را که زمانی نادیده گرفته شده بود بیشتر لحاظ کنیم.

مدیرکل تعاون استان گلستان از افزایش حقوق بازنشستگان در سال گذشته وجاری یاد و تصریح کرد: نزدیک به ۲۷ درصد حداقل دریافتی ها افزایش پیدا کرده که هرچند این رقم ناچیز بوده و هنوز جای کار دارد، اما نسبت به دولت های گذشته خوب بوده است.

وی با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت بازنشتگان افزود: برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه های ورزشی، فرهنگی، نمایشگاه و  انتخاب موضوع جدید در این راستا که هرماه توسط کانون بازنشستگان و سازمان بازنشستگی انجام می شود از جمله موارد است.

مازندارنی با اشاره به بخشی از آیه «وکُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ» خاطرنشان کرد: تمام علم پزشکی در این آیه قرآن است و اگر به اندازه مصرف کنیم و اسراف نکنیم در وضعیت جسمانی و روانی ما اعتدالی به وجود خواهد آمد.

وی وجود بیمار در خانواده را باعث ایجاد جوی ملتهب دانست و با اشاره به دیابت به عنوان یکی از مشکلات بزرگ سالمندان گفت: مشکل اساسی بیماران دیابتی نوع «B» روش نادرست تغذیه است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه