English

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان:

مصرف سرانه آب شرب خانگی در استان اصفهان باید به ۱۱۵ لیتر به ازای هر نفر در روز کاهش یابد

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان گفت: مصرف سرانه آب شرب خانگی در استان اصفهان باید به 115 لیتر به ازای هر نفر در روز کاهش یابد.

مصرف سرانه آب شرب خانگی در استان اصفهان باید به 115 لیتر به ازای هر نفر در روز کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بنی طبا گفت: در سال 89 مصرف سرانه آب در اصفهان 186 لیتر در شبانه روز بوده و این رقم در سال گذشته به حدود 150 لیتر کاهش یافت اما با توجه به برنامه جامع راهبردی مدیریت مصرف آب شرب خانگی در اصفهان باید این رقم در افق سال 1400 به 115 لیتر به ازای هر نفر در روز کاهش یابد.

وی با بیان اینکه هم اکنون یکی از دغدغه های اصلی مسئولین مدیریت مصرف است عنوان کرد: باتوجه به اینکه کاهش بارندگی و وقوع خشکسالی در طی 8 و 9 سال گذشته محدودیت شدید منابع آبی را رقم زده است و از سویی طی این سالها بیش از 500 هزار انشعاب به مشترکین آبفا افزوده شده است. مدیریت مصرف تنها راه تأمین پایدار آب شرب مردم است پس باید مردم اگر تا به امروز آب را بهتر مصرف نمی کردند از این به بعد در صدد مصرف صحیح آب برآیند تا آب شرب مورد نیاز همیشه در دسترس باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: شهرستان خمینی شهر تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارد که از طریق سامانه باباشیخعلی تأمین می شود در حقیقت آب شرب 56 شهر و 300 روستا استان وابسته به رودخانه زاینده رود است پس باتوجه به اینکه اصفهان بعد از تهران با بیش از 2 میلیون و 50 هزار انشعاب بیشترین انشعابات آب را در کشور دارد باید مشترکین درصدد کاهش مصرف سرانه آب باشند که این مهم با مصرف صحیح بدست می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه