English

استاندار کردستان:

تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ یاد شهدا دستور کار ما است

استاندار کردستان گفت: مجاهدت‌های مردم استان کردستان در طول دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس، امنیت کنونی کشور را رقم زد.

تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ یاد شهدا دستور کار ما است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عبدالمحمد زاهدی روز یک شنبه(22 مرداد) در جلسه کمیته رسانه کنگره 5400 شهید کردستان، اظهار کرد: استان کردستان تجربه برگزاری موفق کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد را در سال 94 دارد به همین دلیل انتظارات از استان برای برگزاری کنگره 5400 شهید بالاتر از سایر استان‌هاست.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبری بر حفظ یاد و خاطره شهدا و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره 5400 شهید باید در تراز بالاتری از نظر کمی و کیفی برگزار شود و استان در این زمینه باید فعالانه کار کند.

استاندار کردستان عنوان کرد: در طول تاریخ کشور ما درگیر جنگ‌های زیادی شده اما مهمترین این اتفاق‌ها، دفاع مقدس است که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمد.

وی تصریح کرد: باید به برکت این کنگره حداقل دو سال فضای استان به صورت گسترده و همچنین در سطح ملی هم به طور گسترده به این کنگره پرداخته شود.

زاهدی تاکید کرد: باید همه امکانات رسانه‌ای استان را برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیریم و همچنین نقش کردستان در دفاع از نظام و انقلاب را به تمام کشور معرفی کنیم.

وی بر تقسیم کار و جلوگیری از موازی کاری تاکید کرد و افزود: رسانه ها باید کار در این حوزه را وظیفه خود بدانند.

استاندار کردستان ادامه داد: علاوه بر انتشار زندگی نامه شهدا، رسانه‌ها می توانند عملیات هایی را که در کردستان در دفاع مقدس صورت گرفته در مناسبت‌ها و تاریخ‌های مختلف انتشار دهند که برای انجام این کار باید تقویم عملیات در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود.

وی خاطر نشان کرد: با این کنگره رسانه‌ها باید نقش کردستان را به همه کشور معرفی کنند تا بدانند که امنیت امروز کشور حاصل مجاهدت‌های مردم این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه