English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت:

شهید حججی قهرمانانه به شهادت رسید

عضو کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت با ابراز تاسف از اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گرفتن عکس سلفی با موگرینی خاطر نشان کرد: تک تک نمایندگانی که در این اقدام حضور داشتند باید از ملت ایران اسلامی عذرخواهی کنند.

شهید حججی قهرمانانه به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پنج نفر از اعضای شورای چهارم شهر جزو منتخبین شورای پنجم هستند و می توانند از تجربیات چهار ساله خود در راستای توسعه وتعالی هرچه بیشتر رشت استفاده کنند.

فاطمه شیرزاد اظهار کرد: کمیسیونهای شورای رشت طی چهار سال اخیر فراز و نشیبهای فراوانی پشت سر گذاشته اند و طی این مدت لوایح متعددی بررسی و مصوبات خوبی انجام شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی افزود: این شهید سرافراز قهرمانانه و مظلومانه به شهادت رسید .

شیرزاد با اشاره به اینکه همه ما در مقابل این جانفشانیها مسئوول هستیم تصریح کرد: مسئولان باید حرمت خانواده های شهدا را حفظ کنند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند مطمئنا حوادث تلخ وناگوار سوریه و عراق در اینجا نیز تکرار می شد.

وی با ابراز تاسف از اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گرفتن عکس سلفی با موگرینی خاطر نشان کرد: تک تک نمایندگانی که در این اقدام حضور داشتند باید از ملت ایران اسلامی عذرخواهی کنند و بدانند در قبال رفتارهایی که انجام می دهند شرمنده جوانانی همچون شهید حججی هستند که از همسر جوان وفرزند خردسالش به منظور دفاع از مرزهای ایران اسلامی و حرم اهل بیت چشم پوشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهررشت با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه شورا اقدامات خوبی در حوزه آسیب شناسی مباحث مالی انجام داده است تصریح کرد: ان شاا در شورای پنجم شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه هایی که نیازمند اصلاحات است باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه