English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان:

شرکت۲۰۰۰نفر درطرح اوقات فراغت بقاع متبرکه اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: 2000 نفر از نوجوانان و جوانان اصفهانی در کلاس های اوقات فراغتی که در جوار بقاع متبرکه ناحیه دو اصفهان تشکیل شده ثبت نام کرده اند.

شرکت2000نفر درطرح اوقات فراغت بقاع متبرکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی هادی روح الامینی اظهار داشت: همچون سال های گذشته اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان با آغاز فصل تابستان و ایام تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی طرح نشاط معنوی را با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه عظیم الشان و براساس آموزش های دینی و اسلامی در حال اجرا دارد.

وی افزود: این طرح در جوار حرم مطهر 10 بقعه متبرکه ناحیه دو اصفهان در حال اجرا است همچنین لازم به ذکر است که این طرح در رشته های فرهنگی، هنری، آموزشی و قرآنی اجرا می شود، کلاس های مربوط به این طرح نیز از نیمه دوم تیر ماه در جوار بقاع متبرکه اصفهان آغاز و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ادامه داد: تعداد 2000 نفر دختر و پسر نوجوان و جوان نیز در رشته های مختلف این طرح به صورت رایگان ثبت نام کرده اند و از مزایای این دوره ها نیز برخوردار می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی هادی روح الامینی گفت: طرح نشاط معنوی با همکاری مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، مساجد و پایگاه های بسیج در بقاع متبرکه ناحیه دو اصفهان اجرا می شود که مربیان همکار در اجرای این طرح نیز از دانشجویان دانشکده علوم قرآنی و همچنین از مربیان مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه