English

مدیر آموزش وپرورش قشم:

شهریورماه؛ ۲۰ هزار دوره کتب درسی توزیع می شود

مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: بیش از 20 هزار 700 دوره کتب درسی توسط آموزش وپرورش و 27 کتابفروشی سطح شهر و روستا جزیره قشم در شهریورماه 96 توزیع می شود.

شهریورماه؛ 20 هزار دوره کتب درسی توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش قشم، "بهرام پوراشرف" مدیر آموزش و پرورش قشم  اظهار گفت: بیش از 13 هزار و 160 دوره کتب درسی دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و هنرستان ها توسط آموزش و پرورش از نیمه دوم شهریور ماه سال جاری و همچنین در روز بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان و هنرجویان توزیع می شود.

وی افزود: بیش از هفت هزار و 500 دوره کتب متوسطه اول و دوم نیز در 11 کتابفروشی سطح شهر و 16 کتابفروشی روستایی از شهریورماه 96 آغاز خواهد شد.

پوراشرف تعداد کل کتب درسی را بیش از 20 هزار و 700 دوره اعلام  کرد و گفت: به علت ادامه روند سنجش و ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی و همچنین اینترنتی بودن ثبت نام و مسائل موجود آن، آمار کل کتب درسی دانش آموزان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطر نشان کرد: بیش از 12 هزار دوره کتب ابتدایی، 330 دوره کتب دوره پیش دانشگاهی و 800 دوره کتب هنرستان ها توسط اداره کل آموزش وپرورش به این ناحیه آموزشی تحویل داده شده است.

این مسوول توصیه کرد: والدینی که تاکنون به سامانه ثبت نام دریافت کتب یا دفاتر مدارس در راستای دریافت کتاب فرزندان خود مراجعه نکرده اند، هرچه سریعتر برای دریافت کتب اقدام نمایند تا فرزندان آن ها با فقدان کتاب مواجه نشوند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی