English

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان

راه های اصلی استان گلستان باز است/ قطعی برق در محمدآبادکتول

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به تلاش اداره راهداری گلستان گفت: در حال حاضر تمام راه های اصلی استان گلستان باز است.

راه های اصلی استان گلستان باز است/ قطعی برق در محمدآبادکتول

به گزارش خبرگزاری موج، صادقعلی مقدم با اشاره به مسدود شدن راه های روستای بر اثر سیل در گلستان اظهار کرد: تمام راه های اصلی و بخش عمده ای از راه های روستایی گلستان باز شدند و راه های ۱۰ روستای دیگر در شهرستان های مینودشت، رامیان، آزادشهر و علی آبادکتول همچنان مسدود است که اداره راهداری در حال تلاش برای بازگشایی آن ها است.

مقدم قطعی برق را از دیگر آسیب های سیل پنج شنبه گذشته در گلستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر روستای دهنه محمدآباد هنوز با قطعی برق مواجه است که اداره توزیع برق در حال رفع آن است.

مقدم از خسارت به محصولات کشاورزی خبرداد و افزود: سیل در شهرهای مینودشت، کلاله و آزادشهر خساراتی را به واحدهای مسکونی شهری و روستایی وارد کرده است.

وی موضوع اصلی را در حال حاضر برآورد میزان خسارت و پیگیری جبران آن دانست و ادامه داد: بخشی از آسیب های استان بر اثر سیلاب جاری به این علت است که طی سال های متوالی گلستان در معرض سیل قرار گرفته است و این به زیرساخت ها آسیب زده است.

مقدم به سیل های سال ۹۳ اشاره و خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه دولت مصوبات خوبی در این راستا داشت اما به علت عدم تخصیص اعتبار نتوانستیم بخشی از زیرساخت ها را بازسازی کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه