English

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد

تخلفات مختلف شهرداری گرگان/حاکمیت استان عزمی برای برخورد ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در حالی که ما لایحه را مصوب نکردیم، پیمانکار آن جا مستقر شده و کار را تحویل گرفته و تجهیز کارگاه کرده است، همچنین پلاکارد نصب کرده که زیرگذر احداث می شود و این کار غیرقانونی است.

تخلفات مختلف شهرداری گرگان/حاکمیت استان عزمی برای برخورد ندارد

به گزارش خبرگزاری موج ، سید محمد قدس مفیدی با اشاره به تشکیل نشدن جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان، اظهار کرد: ابهاماتی در خصوص جلسه امروز وجود دارد و برداشت من این است که این جلسه به خاطر زیرگذر ناهارخوران تشکیل نشده است.

وی با تاکید بر این که تجهیزکارگاه زیرگذر ناهار خوران بدون داشتن مصوبه شورا غیر قانونی است، ادامه داد: احتمال داشت این لایحه در صحن شورا رأی نیاورد و اگر دوباره رأی نیاورد، برابر قانون، اگر بخواهد دوباره مطرح شود، ۶ ماه زمان گرفته می شود.

وی اضافه کرد: راهکار این است که دو سوم اعضای شورا باید امضاء کنند تا دوباره لایحه مطرح شود ولی به نظر می رسد، این امر چه در این شورا و چه در شورای بعد محقق نمی شد و کار به مشکل می خورد.

قدس مفیدی اضافه کرد: هر چند راهکارهای مختلفی وجود دارد و می توان، بخش هایی از لایحه را تغییر داد و بیان کرد این لایحه، لایحه قبلی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در حالی که ما لایحه را مصوب نکردیم، پیمانکار آن جا مستقر شده و کار را تحویل گرفته و تجهیز کارگاه کرده است، همچنین پلاکارد نصب کرده که زیرگذر احداث می شود و این کار غیرقانونی است.

قدس مفیدی اظهار کرد: حاکمیت استان عزمی بر برخورد با این دسته از تخلفات ندارد، کما این که در گزارشات دیگری نیز شاهد این قضیه بودیم و چون قانون زیاد داریم، می توان برای فرار از آن، قانون ها را به هم وصل کرد.

وی در خصوص معایب لایحه گفت: هر گونه بارگذاری در جاده ناهارخوران اشتباه است زیرا بن بست طولانی است و آن مکان، جاده سلامت است و نباید بارگذاری انجام شود.

وی همچنین افزود: باید پروژه ای اجرا شود که ارزش منطقه را بالا ببرد نه این که از آن بکاهد، با یک پروژه گردشکری مناسب می توان ارزش مکانی را بالا برد.

قدس مفیدی در خصوص تله کابین نهارخوران گفت: تله کابین را می تواند در جایی زد که مردم تمایلی برای ساخت و ساز ندارند و باید مکان یابی بهتری صورت گیرد.

روگذرهای کمربندی گرگان مصوبه شورا ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ما در ابتدا یک مصوبه برای پروژه ارتباط بین بهارستان و جامی به شهرداری دادیم، پروژه مطالعه و طراحی شد و برآورد آن ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود.

قدس مفیدی گفت: اما شهردار به جای این پروژه روگذر، دو روگذر دیگر را بدون مصوبه در کمربندی اجرا کرد و ماهیت این پروژه عوض شد.

وی بیان کرد: دلیل شهردار این بود که چون ما نمی توانیم بخشی از کارخانه واقع در کمربندی را بخریم، این کار را انجام دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پس شأن نزول کمیسیون عمران شورا چه است که این کار ربطی به شورا نداشته باشد.

قدس مفیدی عنوان کرد: بعد از انجام این پروژه، شهردار لایحه آورد که می خواهد بخشی از آن کارخانه را تملک کند، و این امر نشان می دهد که پروژه های روگذر کمربندی اشتباه بوده و شهردار باید این را بپذیرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه