English

امام جمعه اصفهان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت شهید حججی شرکت می کند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت محسن حججی شهید مدافع حرم شرکت می کند.

امام جمعه اصفهان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت شهید حججی شرکت می کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان شنبه شب اعلام کرد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با آیت الله طباطبایی نژاد، به وی ماموریت داد تا ضمن شرکت در مراسم گرامیداشت این شهید والامقام، تسلیت رهبر معظم انقلاب را به خانواده شهید حججی و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان نجف آباد ابلاغ کند.

شهید مدافع حرم 'محسن حججی' 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشگر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کردند.

شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید، فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

مراسم گرامیداشت این شهید والامقام امروز( یکشنبه ) از ساعت ٩:٣٠ لغایت ١١:٣٠ در مسجد جامع شهرستان نجف‌ آباد توسط لشکر ٨ نجف اشرف، خانواده شهید و بنیاد شهید نجف‌ آباد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه