English

طرح توسعه اورژانس و ده‌ها پروژه دیگر بیمارستان روحانی از دستاوردهای نظام سلامت است

مدیر بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت از افتخارات وزارت بهداشت است، تصریح کرد: طرح توسعه اورژانس و ده‌ها پروژه دیگر در این بیمارستان از دستاوردهای این طرح است.

طرح توسعه اورژانس و ده‌ها پروژه دیگر بیمارستان روحانی از دستاوردهای نظام سلامت است

به گزارش خبرگزاری موج، محسن قائمی با اشاره به اینکه بیمارستان روحانی بابل بزرگ‌ترین مرکز درمانی شمال کشور با 68 هزار متر زیربناء در سه طبقه با 16 اتاق عمل، هزار و 300 پرسنل و 511 تخت مصوب است، خاطرنشان کرد: 25 درصد مراجعات به این مرکز درمانی از شهرستان‌های دیگر استان هستند.

قائمی یادآور شد: ضریب اشغال تخت این مرکز بیش از 78 درصد و ضریب اشغال تخت در icu بالای ۹۶ درصد است.

وی با اشاره به اینکه در طول یک سال 312 هزار نفر برای مسائل درمانی به بیمارستان روحانی مراجعه کردند، ادامه داد: از تیرماه سال 95 تا 96 حدود 3 هزار و 838 نفر بیمار به صورت اورژانسی، 14 هزار و 500 نفر نیز برای انجام سی تی اسکن، 19 هزار و 882 مورد برای فیزیوتراپی و 3 هزار و 880 مورد اندوسکوپی به بیمارستان روحانی بابل مراجعه کردند.

مدیر بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت از افتخارات وزارت بهداشت و دولت و سبب کاهش پرداختی بیماران شده است، تصریح کرد: طرح توسعه اورژانس و ده‌ها پروژه دیگر در این بیمارستان از دستاوردهای این طرح است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه