English

قرآن کریم فطرت انسان را تبیین و تفسیر می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرآن کریم فطرت انسان را تبیین و تفسیر می‌کند، گفت: زندگی شخصی و اجتماعی ما باید قرآنی باشد.

قرآن کریم فطرت انسان را تبیین و تفسیر می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم گفت: وجود نورانی قرآن به خاطر برکت این کتاب آسمانی است که اتحاد و همدلی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر تکلیفی در مباحث قرآنی تعریف‌شده که نسل به نسل این روش باید در همه شئون زندگی حفظ شود گفت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب با بهره از اسلام و قرآن توانستند حرکت انقلابی را ایجاد کند و امروز از منبع این ثروت معنوی و این‌همه عظمت در بین ابرقدرت‌های جهان مطرح و بااقتدار هستیم.

امام‌جمعه کرمانشاه ادامه داد: باید سعی کنیم قرآن کریم را در همه شئون شخصی و اجتماعی خود وارد کنیم چراکه پیامبر (ص) نیز به همراه مفسران و اهل‌بیت (ع) مردم را تشویق به کسب آرامش و معرفت از این منبع وحی الهی و آسمانی هدایت می‌کردند.

علما با یادآوری اینکه امروز ما مورد هجمه فرهنگی هستیم و بهترین کار توجه به امور قرآنی است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری اصرار بر کار فرهنگی دارند تا جامعه و سبک زندگی برمبنای قرآنی باشد و هر انسانی از هر طریقی قرآن و برکات آن را وارد زندگی خود کند که در صورت تحقق آن موفق هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی