English

سفیر انگلستان در ایران:

فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی را به شرکت های انگلیسی معرفی می کنم

نیکلاس هاپتون سفیر انگلستان در ایران با مهندس رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار و در خصوص زمینه های مشترک همکاری دو کشور با تکیه بر ظرفیت های منطقه آزاد انزلی به گفتگو پرداخت.

فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی را به شرکت های  انگلیسی معرفی می کنم

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، سفیر انگلیس در این دیدار با بیان اینکه زمینه های همکاری خوبی با منطقه آزاد انزلی و استان گیلان به ویژه در حوزه گردشگری و اقتصادی وجود دارد، پروژه های منطقه آزادانزلی را جذاب ارزیابی کرد و گفت: استان گیلان به دلیل شرایط مناسب جغرافیایی و آب و هوایی و وجود منطقه آزاد و  بهره مندی از پتانسیل های تجاری و اقتصادی ، برای ما و شرکت های انگلیسی  از ظرفیت های همکاری تجاری سودمند و مناسبی برخوردار است .

نیکلاس هاپتون پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری  منطقه آزاد انزلی را قابل توجه برای شرکت های انگلیسی ارزیابی و اضافه کرد :با توجه به جذابیتها، زیرساختها ،ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری این منطقه را به شرکت ها و سرمایه گذاران کشورم معرفی می کنم .

سفیر انگلستان از علاقه خود برای فعالیت شرکت های انگلیسی فعال در حوزه تولید و فروش خودرو در منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: مطمئن هستم که منطقه آزاد انزلی درآینده برای ایران به یک مزیت بزرگ تبدیل خواهد شد و در این راستا برنامه ریزی خواهم کرد تا هیات های تجاری  و اقتصادی انگلیسی که به ایران سفر می کنند از منطقه  آزاد انزلی بازدید کنند.

وی با تصریح بر اینکه گام نخست ارتباط با منطقه آزادانزلی ایجاد روابط آن با موسسات مالی لندن است تاکید کرد: کشور انگلستان  به تمامی تعهدات خود در برجام پایبند است و درآینده شاهد تغییر و تحولات مثبتی در روابط دو کشور خواهیم بود و می بایست با سرعت بخشیدن به توسعه همکاریهای اقتصادی ومالی  موانع  پیش رو احتمالی  را از میان برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه