English

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان:

میزان هدر رفت آب در هرمزگان کمتر از نُرم کشوری است

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان گفت: میزان هدررفت آب در شبکه های توزیع آب استان کمتر از نرم کشور و صنعت آب و فاضلاب است.

میزان هدر رفت آب در هرمزگان کمتر از نُرم کشوری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، "علاء امیریان نژاد"معاون بهره برداری آبفای هرمزگان، اظهار داشت: در حال حاضر میزان هدر رفت آب در هرمزگان به 19.4 درصددر سال 95 رسیده است. این درحالیست که نرم صنعت آب و فاضلاب 20 درصد و متوسط نرم کشوری در سال95 ، 25.5 درصد از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام شده است.

وی انجام اقدامات شاخص از سوی این شرکت را از دلایل کاهش میزان هدر رفت آب عنوان کرد و گفت: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب ، خط انتقال، و انشعابات، ساماندهی انشعاب فضای سبز،تعویض و استاندارد سازی انشعابات فرسوده، انجام پروژه مانیتورینگ شبکه شهرها، کاهش تعداد و زمان رفع حوادث در شبکه، مدیریت فشار شبکه توزیع و انجام پروژه مانیتورینگ شبکه آب شهرها از جمله مهمترین اقدامات آبفا در راستای کاهش هدر رفت آب بوده است.

امیریان نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت اول ما تامین آب شهروندان است ، تصریح کرد: محدودیت منابع آبی استان، کاهش نزولات جوی و افزایش بی رویه مصرف آب یکی از چالش هایی است که شرکت آب و فاضلاب با آن روبرو است.

وی در پایان گفت: فرهنگ سازی در مدیریت مصرف و مدیریت منابع آب در بخش های شرب، صنعت و فضای سبز از برنامه های عمده این شرکت در راستای رفع مشکلات کم آبی استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه