English

امام جمعه کردکوی:

کشور گرفتار مشکلات اقتصادی و بیکاری است

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی اعم از اقتصادی و بیکاری وجود دارد، گفت: بیکاری مادر تمام مشکلات و گرفتاری‌ها است.

کشور گرفتار مشکلات اقتصادی و بیکاری است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه کردکوی، اظهار کرد: انسان دارای اختیارات بسیاری است و با قدرت اختیار خود می‌تواند به عرش اعلی دست یابد و یا به اسفل‌السافلین برسد.

وی با اشاره به اینکه خداوند دوستدار خوبی‌ها است و از انسان انتظار دارد اعمال عبادی را به‌خوبی انجام دهد، گفت: خداوند می‌فرمایند همانطور که به زیباترین شکل عالم را خلق کردم، می‌خواهم بندگان نیز در زندگی اعمال را به‌بهترین شیوه انجام دهند و از لحاظ تقوا، عبادت و اخلاق بهترین انسان باشند.

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی اعم از اقتصادی و بیکاری وجود دارد، افزود: بیکاری مادر تمام مشکلات و گرفتاری‌ها است.

شاعری با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور، بیان کرد: مراسم تحلیف به صورت باشکوه و با حضور گسترده کشورهای مختلف برگزار شد که این مراسم کشورمان را به‌عنوان یک قدرت مهم در تشکیل دولت انقلابی، مردمی و تیمی به دنیا معرفی کرد.

وی یادآور شد: در حالی که بسیاری از کشورها از وجود انتخابات بی‌بهره هستند اما ایران به دولت اسلام، قرآن و دموکراسی مفتخر است.

امام جمعه کردکوی با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، خبرنگاری را یک شغل مهم و سازنده دانست و تصریح کرد: یک خبرنگار همانند یک خطیب نماز جمعه است، تولید و انتشار خبر توسط خبرنگاران می‌تواند موجب آشفتگی در جامعه باشد و یا امید را در جامعه زنده کند همانطور که گاهی اوقات سخنان امام جمعه می‌تواند جامعه را آشفته کند و یا می‌تواند معتدل سخن بگوید و وضعیت جامعه و انقلاب را در سخنان خود در نظر بگیرد.

شاعری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اضافه کرد: خبرنگاران در ایران بسیار زحمت‌کش و مورداحترام هستند حتی برخی از آنها برای تهیه خبر در خارج از کشور و در کشورهایی همچون سوریه، عراق و ... حضور دارند.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند امنیت و آرامش در ایران حاکم است و بدهکاری ما به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشورمان بسیار است، تصریح کرد: اگر کشورهایی همچون عربستان‌سعودی و امثال آن اسلامی هستند، علت بی‌مروتی، قصاوت و کشتار انسان‌های بی‌گناه چیست؟ باید گفت وضعیت دنیای اسلامی از این لحاظ مناسب نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه