English

با حضور همسر و دختر شهید رضایی‌نژاد

سومین همایش شهری لشکر فرشتگان در استان گلستان برگزار شد

سومین همایش شهری لشکر فرشتگان در گرگان با حضور همسر و دختر دانشمند هسته‌ای شهید رضایی نژاد، مسوولان استان، جمعی از زنان مبارز شهرستان گرگان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان گلستان در کانون طه گرگان برگزار شد.

سومین همایش شهری لشکر فرشتگان در استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، در سومین همایش شهری لشکر فرشتگان امروز از 35 بانوی مبارز و 15 مادر و همسر شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با عنوان "فرشتگان" تجلیل شدند.

مدرسی معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان در این مراسم اظهار کرد: امروز سومین سالی است که برای بزرگداشت گروهی از لشکر فرشتگان گردهم آمدیم تا الگوهای فمنیستی که تعریفی از زن به شرق و غرب ارائه کردند را محو کنیم.

وی افزود: این آیین با نام و استعانت از"حضرت خدیجه کبری(س)"همسر  و همراز پیامبر(ص)، بانویی که همه مسلمانی زنان جهان از ابتدا تا انتها مدیون جهاد اوست آغاز شده است.

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان تصرح کرد: معرفی زن مجاهد مسلمان ایرانی که پس از بانوان بزرگ صدر اسلامی، الگویی برای زنان جهان خواهند بود و وظایف جدید برای پوشش زن ارائه می‌کند تا ثابت کرد که می‌توان در عین زن، محجبه و شریف بودن در متن و مرکز بود و پاکیزگی سنگر خانواده  در کنار سنگرسازی‌های اجتماعی و سیاسی داشت.

مدرسی اظهار کرد: دختران ما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  در پی عمل به مطالبه مقام معظم رهبری می‌خواهند این تعریف از زن را جهانی کنند و جهاد زن مسمان ایرانی را به دنیا که سخت محتاج آن است،بنمایانند.

وی اذعان کرد: امروز اینجا جمع شدیم که بگوییم ژن برتر را  آن زنی دارد که پای اعتقادتش در جهنم ساواک شکنجه می‌شود و هرگز ازدواج نمی‌کند و زنی که  8 فرزند را رها می‌کند و کیلومترها آن طرف‌تر به یاری رزمندگان در پشت جبهه می‌شتابد.

اشرف کشانی همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی هم در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به خانواده شهید رضایی‌نژاد به ذکر مباحث اخلاقی و منش‌های تربیتی پرداخت.

شهره پیرانی و آرمیتا رضایی همسر و دختر دانشمند شهید هسته‌ای کشور در این برنامه به خاطره‌گویی و پاسخگویی به سوالات تربیتی در نشستی صمیمی پرداخت.

در این مراسم تابلوی هنری سیاه قلم از چهره خانواده شهید داریوش رضایی نژاد رونمایی و به دست سرداران نظامی و انتظامی استان به آرمیتا رضایی نژاد تقدیم شد و جشن تولد برای "محمد طه" فرزند شهید مدافع حرم احسان حاجی حتم لو نیز با همراهی کودکان و نوجوان برگزار شد و کتاب "ایثار"  مادر شهید "علیرضا سبطی" به همایش لشکر فرشتگان اهدا شد.

همچنین در این مراسم "آرمیتا رضایی نژاد" و "سید محمد طه حاجی حتم‌لو" به عنوان عضو افتخاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کارت ویژه‌ای دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه