English

مدیرکل مدیریت بحران گلستان مطرح کرد

ورود نیروهای سپاه و ارتش به عملیات یافتن ۲ مفقود سیل استان گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به افزایش نیروها در عملیات یافتن مفقودان سیل گفت: نیروهای سپاه و ارتش از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل‌زده شدند.

ورود نیروهای سپاه و ارتش به عملیات یافتن ۲ مفقود سیل استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، صادق‌علی مقدم با اشاره به ادامه روند امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: برای یافتن 2 مفقود سیل دیروز در دهنه زرین گل شهرستان علی‌آبادکتول، نیروهای مردمی، سپاه و ارتش از صبح امروز به کمک آمده‌اند.

وی با اشاره به افزایش نیروها برای یافتن مفقودان سیل افزود: نیروهای سپاه و ارتش نیز از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل زده دهنه زرین گل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: سیل روز گذشته در دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول سبب شده بود 3 سرنشین یک خودرو در سیل گرفتار شوند و روز گذشته پیکر یکی از این مفقودان پیدا شد اما  تاکنون خبری از پدر و پسر مفقود شده نیست.

مقدم با اشاره به اینکه همه راه‌های اصلی استان گلستان باز است، افزود: همچنین ماموران راهداری نیز در تلاش برای بازگشایی برخی راه‌های روستای کوهستانی شهرستان‌های علی آبادکتول، رامیان، مینودشت و آزادشهر هستند.

وی اظهار کرد: خسارات زیادی در حوزه راه و مناطق مسکونی در شهری و روستایی داشتیم و امروز امید داریم برآورد اولیه خسارات را بتوانیم اعلام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی