English

آیت‌الله نعیم‌آبادی:

ائمه اطهار (ع) همواره الگوی ما هستند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: جوانان ما هماره باید از معصومین (ع) الگو بگیرند و از عبادت خسته نشوند.

ائمه اطهار (ع) همواره الگوی ما هستند

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در همایش نماز در آموزه‌های امام سجاد(ع) که در سالن همایش غدیر قم برگزار شد گفت: نماز و انفاق امر مهمی است و باید همواره در گسترش آن بکوشیم و اهتمام داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه؛ باید همواره از معصومین(ع) درس بگیریم تا برای ما الگو باشند، گفت: نباید مأیوس شویم و باید بدانیم که نمی‌توانیم همانند معصوم باشیم اما می‌توانیم در مسیر آنها قرار گیریم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: امامان معصوم از عبادت خسته نمی‌شدند و گاهی در شبانه‌روز هزار رکعت نماز می‌خواندند و در هنگام خواندن نماز خود را در محضر خداوند می‌دیدند. جوانان ما نیز هماره باید از معصومین (ع) الگو بگیرند و از عبادت خسته نشوند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به سخن امام راحل گفت: ایشان فرمودند که عالم محضر خداست و در محضر خدا گناه نکنید و اگر این موضوع را دقت کنیم متوجه می‌شویم که خداوند همواره شاهد اعمال ما هست و به همین امر گناه نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: نمازهای ما باید زنده باشد، نه اینکه مرده باشد، باید در نماز خواندن حضور قلب داشته باشیم تا از نماز ما بوی عطر استشمام شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان داشت: نباید بگوییم که او کجا و من کجا، چرا که این حرف یاس را به دنبال دارد، ما مثل ائمه (ع) نمی‌توانیم باشیم اما همراه آنها می‌توانیم باشیم که باید به آن توجه داشته باشیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: باید از نماز خواندن لذت ببریم و به استقبال نماز برویم و اگر اینگونه شد ما موفق خواهیم بود و عطر نماز در جامعه ما گسترش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه