English

از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت؛

از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد

سرپرست شهرداری رشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران بر ضرورت حفظ جایگاه رفیع خبرنگاران از سوی مسئولین تاکید کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین خدمات خوبی را به مردم عرضه می کنند.

از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرامرز جمشید پور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در سالن خاتم انبیاء برگزار شد خبرنگاران را طلیعه داران حوزه اطلاع رسانی خواند و گفت: هرسال همزمان با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که در تقویم ایران به عنوان روز خبرنگار به ثبت رسیده, اقدام به تجلیل از خبرنگاران از سوی مسئولین می شود .

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه رفیع خبرنگاران از سوی مسئولین  اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین خدمات خوبی را به مردم عرضه می کنند .

وی افزود: پس از اعلام طلب خبرنگاران از سوی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و با توجه به بسته بودن حسابهای شهرداری طی دو روز سعی شد تا طلب همه خبرنگاران از سال گذشته پرداخت شود .

خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و پرخطر است

فاطمه شیرزاد خبرنگاران تاثیرگذاران حوزه پیشرفت دانست و گفت: خبرنگاران با چشم بینا و وجدان آگاه خود قطعا در توسعه شهر موثر هستند .

سخنگوی شورا با تاکید بر قدرشناسی مسئولین از خبرنگاران یادآور شد: روز خبرنگار نه روز نشست خبری بلکه روز شنیدن حرفهای صاحبان قلم است .

وی افزود: با آن که خبرنگاری یکی از مشاغل پرخطر و سخت است اما جان خبرنگار برای ما ارزشمندتر  از هر چیز دیگری است. لذا مسئولینی که در حوزه ارتفا معیشتی خبرنگاران قول و فعل  می دهند باید به وعده های خود عمل کنند .

شیرزاد تصریح کرد: امید است با هم افزایی. استانداری, خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد استان خبرنگاران به خواسته ها و مطالبات به حق خود دست یابند .

خبرنگاری جزء جدایی ناپذیر زندگی است

موسوی روزان تجلیل از خبرنگار را وظیفه ذاتی شورا و شهرداری دانست و اظهار کرد:خبرنگاری جز جدایی ناپذیر زندگی همه ماست .

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر جایگاه خاص فضای رسانه در دنیای امروز خاطرنشان کرد: امروز در دنیای رسانه وقتی میتوانیم پیام صلح و دوستی را به همه دنیا بچشانیم دیگر نیازی به باج دهی و باج خواهی نخواهد بود .

وی جایگاه خبرنگاری را جایگاهی بسیار رفیع و بلند دانست و تصریح کرد: راه خبرنگاری راه پرخطری است این راه می تواند انسانها را ازهم دور و یا به هم نزدیک می کند .

موسوی با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاری یادآور شد: خبرنگاران با جایگاهی که دارند, نظرات و دیدگاههای مردم و مسئولین را رد و بدل می کنند .

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند

رضا رسولی با اظهار خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران اذعان داشت: من به عنوان عضو شورا 4 سال ارزو داشتم که ما شنونده و شما گوینده باشید .

وی خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه خواند و گفت: خبرنگاران با امانتداری خود مباحث روز را به مردم اطلاع رسانی می کنند. ای کاش ما مسئولان نیزگوش شنوا در جهت بهبود کارکرد خود داشته باشیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه