English

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر عنوان شد؛

تنها راه ایجاد اشتغال در کشور استفاده از کالاهای تولید داخل است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: تنها راه ایجاد اشتغال و تقویت تولید در کشور استفاده از کالاهای تولید داخل است.

تنها راه ایجاد اشتغال در کشور استفاده از کالاهای تولید داخل است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام جواد حاجی زاده ظهر امروز پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، گفت: متأسفانه به علت وجود کالاهای خارجی در بازار، مردم به علت ارزانی و یا با کیفیت بودن کالاهای خارجی به جای خرید کالاهای داخلی به خرید کالاهای خارجی روی می آورند .

وی، افزود: برای ترغیب تولید کنندگان داخلی و همچنین ترغیب فروشندگان برای تولید اجناس با کیفیت و فروش کالاهای تولید داخل، باید آنها را با ارایه تسهیلات و یا امتیازها و معرفی در جامعه تشویق کرد .

امام جمعه شهرستان اهر، گفت: در کنار سودی که با ورود کالاهای خارجی به کشورهای تولید کننده این محصولات نصیب می شود، به نوعی فرهنگ آنها در جامعه گسترش می یابد که خطرناک تر از مسایل اقتصادی است .

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین برای رونق بیش از پیش فرهنگ قرآن خوانی اعم از تربیت قاری و حافظ از تشکیل کمیته ای در شهرستان اهر خبر داد و افزود: امیدواریم با تشکیل این کمیته شاهد جذب بیش از پیش علاقه مندان به کلام وحی برای استفاده از کلاس های قرآن باشیم .

برگزاری همایش بهره وری با تأکید بر تحقق نامگذاری امسال

در این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر نیز، از برگزاری همایش بهره وری با تأکید بر تحقق نامگذاری امسال (اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال) در آبان ماه در این واحد دانشگاهی خبر داد .

محمدرضا داداشی، گفت: علاقه مندان می توانند تا 20 مهرماه برای شرکت در این همایش مقالات خود را به دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه پیام نور واحد اهر به آدرس شهرک شیخ شهاب الدین اهری ارسال نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی