English

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد

به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بر این اساس سپاه به دنبال شناسایی نقاط محروم در کشور و محرومیت زدایی این نقاط است که در فاز نخست بیش از 100 دهستان در کل کشور شناسایی شده است که سه دهستان سهم استان کرمان بوده است.

به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار "غلامعلی ابوحمزه" در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه تمامی کارهایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می شود، باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حل مسائل فرهنگی، اولویت اصلی ما نیز حل مسائل فرهنگی در جامعه است.

وی به اقدامات خوب کمیته امداد در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: پیش بینی معاونت فرهنگی در کمیته امداد کار بسیار ارزشمندی است.

ابوحمزه از آمادگی سپاه استان برای همکاری با کمیته امداد در تمامی زمینه ها به خصوص در زمینه مسائل فرهنگی خبر داد و بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه زمینه ساز رفع سایر مشکلات است.

وی بر تقویت فرهنگ خوداتکایی و استقلال در بین مددجویان تحت حمایت تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه کار و تلاش در بین مددجویان کمیته امداد زمینه ساز توانمندسازی آنان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه برای محرومیت زدایی به ویژه در مناطق محروم خبر داد و گفت: باید به جایی برسیم که در استان چیزی به نام مناطق محروم نداشته باشیم و کارهایی که سپاه و کمیته امداد انجام می دهند بستر ساز این زمنیه است.

ابوحمزه به اقدام خوب و ارزشمند کمیته امداد در بحث توانمندسازی خانواده های تحت حمایت اشاره کرد و افزود: سپاه ثارالله استان در این زمنیه آمادگی هرگونه همکاری با این نهاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه