English

مدیر بازرسی اصناف اصفهان خبر داد:

جمع آوری ۵۰ میلیارد ریال صنایع دستی قاچاق در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال صنایع دستی قاچاق در واحدهای صنفی اصفهان جمع‌‎آوری و تنظیم پرونده شد.

جمع آوری 50 میلیارد ریال صنایع دستی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، جواد محمدی فشارکی درباره آخرین فعالیت‌های بازرسی اصناف در بحث قاچاق کالا اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده در واحد‌های صنفی به این نتیجه رسیدیم که کسبه شاغل در سطح شهر متخلف نیستند و علت اغلب خطاها عدم آموزش است.

وی تصریح کرد: در این راه کمیته آموزش و پیشگیری تشکیل شد که در آن بازرسان به مجموعه‌های صنفی مراجعه کرده و با مشاهده تخلف‌ها، راه‌کارهای لازم به کسبه آموزش داده شده و فرجه یک هفته‌ای برای رفع تخلف به آن‌ها داده می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان ادامه داد: پس از فرجه یک هفته‌ای در صورت تکرار تخلف، پرونده بررسی می‌شود. در سال 95، نزدیک به 45 درصد نسبت به سال 94 بازرسی‌ها افزایش پیدا کرده که در این راه 63 درصد کاهش پرونده داشته‌ایم که این خبر خوبی برای مردم و کسبه بود.

وی بیان کرد: این موضوع در سال جاری حتی در موضوع کالای قاچاق نیز ادامه دارد و در صورت مشاهده، کالای قاچاق در همان لحظه ثبت و ضبط می‌شود. با وجود شرایط اقتصادی در مرحله نخست تذکرات لازم و اخذ تعهدات انجام می‌شود و در صورت تکرار برخورد لازم انجام می‌گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: به عنوان مثال در مجموعه صنایع دستی نزدیک به 50 میلیارد ریال در واحدهای صنفی کالاهای صنایع دستی قاچاق جمع‌‎آوری و تنظیم پرونده شده و این در حالی است که در سال 95 به همین واحدهای صنفی تذکرات خاص داده شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه