English

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد:

۴ طرح گردشگری در استان اصفهان تصویب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از تصویب 4 طرح گردشگری با سرمایه گذاری حدود 200 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

4 طرح گردشگری در استان اصفهان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، فریدون الهیاری در همایش گردشگری و اثر آن در توسعه پایدار و اکوسیستم های کارآفرینی افزود: این طرح ها که بیشتر شامل احداث مراکز اقامتی و مجموعه های تفریحی گردشگری است در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به تصویب رسید.

وی افزود: محل اجرای این طرح ها آران و بیدگل، خوانسار، خوروبیابانک و سمیرم و باسرمایه گذاری بخش خصوصی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ظرفیت پذیرش این مجموعه ها و مراکز را سالانه بالغ بر 15 هزار گردشگر برآورد کرد و گفت : تاسیسات ایجاد شده می تواند میزان ماندگاری گردشگران را افزایش دهد.

وی همچنین درباره برند گردشگری اصفهان نیز گفت: جلسه ای با حضور استاندار اصفهان در این هفته برگزار می شود که در آن هماهنگی ها و برنامه ریزی های نهایی برای تعیین برند گردشگری اصفهان صورت خواهد گرفت وبرای رونمایی آن نیز زمانی تعیین می شود.

استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

اصفهان همچنین با برخورداری از جاذبه های طبیعی سرسبز و کویری در غرب و شرق استان، گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه