English

فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس خبر داد

دستگیری شش باجگیر مامورنما در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از دستگیری ۶ باجگیر مامورنما که از اتباع بیگانه اخاذی می کردند در شهرستان خبر داد.

دستگیری شش باجگیر مامورنما در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد اسماعیل مشایخ " در این رابطه گفت: در پی کسب خبری وتماس های مکرر مبنی براینکه تعدادی افراد درپوشش مامور و سوءاستفاده ازمقام ومسئولان انتظامی شهرستان بندرعباس ازاتباع بیگانه اخاذی می کنند ،بلافاصله موضوع بصورت ویژه دردستور کار قرارگرفت.

وی افزود: ماموران باگسترش چتراطلااتی وتشکیل تیم ویژه با بدست آوردن سرنخ هایی مطلع شدند تعدادی افراد با سوء استفاده ازنام وعنوان ماموران ومسئولان انتظامی شهرستان اقدام به اخاذی از افاغنه کرده و با تهدیدتوقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ و همچنین جهت اقامت، ازآن ها باجگیری می کنند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به اینکه این اقدام باعث جو بدبینی برعلیه ماموران و ناجا شده بود، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته 6 نفر در این زمینه شناسایی که پس ازاخذ مجوز قضائی دریک عملیات اطلاتی وغافلگیرانه هر 6 نفر دستگیر و به مقرانتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: متهمان درتحقیقات اولیه منکرهرگونه بزه انتسابی بودند که درنهایت پس ازمواجهه حضوری وارائه مدارک ومستندات لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند .

این مسئول انتظامی تاکید کرد: تا کنون 18 نفر از اتباع بیگانه که توسط این افراد از آنان اخاذی شده بود شناسایی شدند و متهمان در آخرین جرم ارتکابی معترف شدند که ازیک نوجوان 15 ساله به بهانه صدور کارت اقامت تقاضای 150 میلیون ریال وجه نقد کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر اخاذی های احتمالی ادامه دارد، اظهار داشت: شهروندان ضمن توجه به هشدار های پیشگیرانه هرگونه موارد مشکوک به خصوص اقامت اتباع بیگانه را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه