English

پلمب سه واحد صنفی توسط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس

کارشناس سلامت محیط شهرستان بندرعباس از پلمب سه مورد محل کسب به علت عدم انجام نواقص اعلام شده از سوی مرکز بهداشت خبر داد

پلمب سه واحد صنفی توسط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، "معصومه جهانداری" کارشناس سلامت محیط شهرستان بندرعباس از پلمب سه مورد محل کسب به علت عدم انجام نواقص اعلام شده از سوی مرکز بهداشت خبر داد و گفت: در همین راستا سه واحد صنفی پس از رفع نواقص و در بازدیدهای بعدی کارشناسان سلامت محیط از پلمب واحد آنان جلوگیری شد.

جهانداری گفت: با توجه به اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح تولید، توزیع و کنترل شرایط بهداشتی مراکز تولید و عرضه مواد غذایی و وجود تخلفات بهداشتی فراوان و عدم توجه متصدی به توصیه های بازرسان بهداشت محیط و واحدها ی صنفی مذکور که شامل یک مورد کبابی و 2 مورد خواربار فروشی بود، پس از اجرای مراحل قانونی، با همکاری مراجع انتظامی، پلمب گردید و برابر مقررات، ادامه فعالیت این واحدها تنها در صورت رفع نواقص بهداشتی امکانپذیر خواهد بود.

کارشناس سلامت محیط شهرستان بندرعباس اظهار داشت: برنامه بازرسی از تمامی اصناف به صورت سرزده ادامه خواهد داشت.

جهانداری از انصراف پلمپ یک مورد آرایشگاه زنانه و 2 مورد سوپر مارکت به علت برطرف نمودن نواقص بهداشتی پس از بازدید مجدد بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط خبر داد و افزود: این مراکز با توجه به تذکرات و آموزش های لازم، نواقص خود را در زمانبندی مشخص برطرف کرده و با رعایت قوانین بهداشت محیط در شرایط کاملاً بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به افزایش آمار انصراف از پلمب گفت: این شاخص بسیار خوبی برای ماست و نشان می‌دهد نظارت کارشناسان موفق بوده و توانسته‌ایم با آموزش‌ها و تذکرات، مردم را با قوانین بهداشتی آشنا کنیم.

این مسوول در پایان ابراز امیدواری کرد: این فعالیت‌ها سبب بهبود شرایط بهداشتی جامعه و در نتیجه سلامت مردم خواهد شد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی با شماره تلفن سامانه 190 تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه