English

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:

آب روستای "آخران" شهرستان بشاگرد تامین شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از تامین آب روستای فاقد آب آخران در شهرستان بشاگرد خبر داد.

آب روستای "آخران" شهرستان بشاگرد تامین شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، "عبدالحمید حمزه پور" در این زمینه گفت: روستای اخران در 170 کیلومتری سردشت شهرستان بشاگرد قرار دارد که تا کنون فاقد اب اشامیدنی سالم بود.

وی با اشاره به اینکه این روستا راه دسترسی آسفالت نداشته و خدمات رسانی به این روستا با مشکلاتی مواجه بود گفت: توانستیم با حفر یک حلقه چاه و احداث 25 کیلو ولت شبکه برق به این روستا که در چند سال اخیر تمامی چشمه های آن خشک شده اند آبرسانی کنیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: همچنین برای تامین آب این روستا 2.5 کیلومتر لوله گذاری خط پمپاژ، اصلاح شبکه به طول یک کیلومتر،  مخزن 60 متر مکعبی و یک باب موتور خانه احداث شده است.

وی اضافه کرد: جمعیت این روستا 81 خانوار برابر با 334 نفر است که در حال حاضر در این روستا سکونت دارند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در خصوص میزان اعتبار این پروژه اضافه کرد: در راستای اجرا این پروژه اعتبار 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

حمزه پور در پایان با تاکید بر کم آبی شدید در برخی از مناطق استان اظهار کرد: بسیاری از مناطق استان هرمزگان از کم ابی شدید رنج میبرد که همین امر سبب کاهش و مهاجرت جمعیت روستاها به شهرها و پیامدهای مخرب ان می شود اما با تلاش و برنامه ریزی های دقیق ابرسانی به روستاهای استان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی