English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم روز خبرنگار:

هرمزگان جزء استان های کم برخوردار در حمایت از مطبوعات قرار می گیرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هرمزگان جزء استان های کم برخوردار در حمایت از مطبوعات قرار خواهد گرفت.

هرمزگان جزء استان های کم برخوردار در حمایت از مطبوعات قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، "علیرضا درویش نژاد" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری مطلوب مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت : خبرنگاران قشر زحمت کش ، کوشا و حساس به مسائل مختلف جامعه هستند که به خوبی تنگناها ، نقاط قوت و ضعف را مشاهده و به صورت صحیح و درست به گوش و سمع مردم و مسئولان می رسانند.

درویش نژاد به مشکلات مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: مشکلات این قشر متعدد و گوناگون است و مهمترین آن قرار نگرفتن هرمزگان جزء مناطق کمتر برخوردار در خصوص حمایت از مطبوعات است که با رایزنی های صورت گرفته 50 درصد مشکل و موانع حل و برداشته شده است و امیدواریم بزودی مطبوعات استان از این حمایت برخوردار شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مطالبات خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: اهرمی برای اعمال فشار از طریق این اداره کل بر سایر ادارات وجود ندارد اما می توان از طریق دستگاه های بالادستی این مسیر هموار شود.

وی به وضعیت مسکن خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: فاز اول تعاونی مسکن خانه مطبوعات به زودی تحویل اعضاء می شود. همچنین ثبت نام فاز دوم نیز شروع شده است و هیچ مشکلی برای خانه دار شدن اهالی مطبوعات و خبرنگاران وجود ندارد.

در ادامه پس از خوش آمدگویی سخنرانی غلامحسین عطایی رئیس خانه مطبوعات و معصومه قاسمی مدیر عامل خانه مطبوعات از خبرنگاران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه