English

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری دو سارق حرفه ای منازل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای منزل و کشف چندین فقره سرقت به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات ویژه کارآگاهان پایگاه غرب این پلیس خبر داد.

دستگیری  دو سارق حرفه ای منازل در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل وی ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کرده و با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی توانستند رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت شناسایی کنند.

سرهنگ خسروی گفت: پس از شناسایی این سارق کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان با همدستی فرد دیگری اقرار کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با پیگیری های ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی همدست متهم نیز طی عملیاتی در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی با بیان این مطلب که ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمامی مالباختگان مورد شناسائی قرار گرفتند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در ادامه از افزایش کشفیات سرقت منزل در چهار ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در چهار ماهه سال جاری با تلاش کارآگاهان سخت کوش پلیس آگاهی شاهد رشد 2/9 درصدی در کشف سرقت منزل و کاهش 9/2 درصدی در وقوع سرقت منزل بودیم.

خسروی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به منظور جلوگیری از وقوع سرقت منزل از نگهداری وجه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنند، در زمان مسافرت منزل خود را حتماً به یکی از همسایگان یا آشنایان مطمئن بسپارند، حتی المقدور از دوربین مداربسته و دزدگیر استفاده کرده و درهای خود را به قفل های رمزدار مجهز کنند و هنگام ترک منزل تمامی راه های ورودی را کنترل و از بسته بودن آنها مطمئن باشند ،هنگام خروج از منزل اگر به خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدند شماره خودرو را یادداشت کرده ودر اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشند و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه