English

نماینده ولی فقیه درکردستان

قدرت رسانه بسیاربالاست

آیت الله حسینی شاهرودی دردیدارباخبرنگاران استان کردستان به جایگاه رسانه وقدرت آن اشاره نمودواز خبرنگاران خواست که درجهت توسعه استان قلم بزنند

قدرت رسانه بسیاربالاست

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، امروز (17 مرداد) به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: انسان‌های آگاه دارای ارزش و جایگاه والایی هستند زیرا جایگاه علم و دانش اندوزی بسیار رفیع است.

وی ضمن تاکید بر شناخت نیازهای جامعه، افزود: خبرنگاران باید در جهت پیشرفت و توسعه استان قلم فرسایی کنند و در راستای حل مشکلات جامعه اخبار خود را منتشر کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: نقش رسانه در توسعه استان باید به صورت علمی بررسی شود زیرا رسانه‌ها می‌توانند در رونق تولید و اشتغال بسیار نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: اگر رسانه‌های ملی و محلی بتوانند اعنماد مردم را جلب کنند هم بخشی از مشکلات رسانه‌ها کم می‌شود و هم رسانه نیز می‌تواند خواسته و حرف مردم را به گوش مسئولان برساند.

آیت الله حسینی شاهرودی بیان کرد: باید مسایل و مشکلات جامعه اولویت بندی شوند و رسانه‌ها براساس اهمیت موضوعات نسبت به پیگیری آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هرچند کیفیت انجام کار، امری بسیار مهم است اما افزایش کمیت هم باعث تنوع و ایجاد نگاه‌های مختلفی می‌شود که در رسانه نیازمند آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه قدرت رسانه بسیار بالاست، تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و  باید مصلحت جامعه را هم در نظر بگیرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان به آسیب‌های حوزه رسانه و فضای مجازی پرداخت و گفت: دشمنان از طریق رسانه‌ها در پی این هستند که هویت ایرانی جوانانمان را از آنها بگیرند و نگذارند فرهنگ‌ها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی در جامعه رواج داشته باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه ایران اسلامی از قومیت‌های مختلفی تشکیل شده است، عنوان کرد: ایران اسلامی از همه این اقوام بوجود آمده است اما دشمنان در پی این هستند که اتحاد بین اقوام و مذاهب را از بین ببرند.

وی در پایان آگاهسازی افکار عمومی را توسط رسانه‌ها خواستار شد و گفت: کار خبرنگاری شغلی سخت اما پر تنوع و جاذبه است که امیدواریم در اینده شاهد شکوفایی ببشتر رسانه‌های استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه