English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد

اولویت حضور "دندانپزشکی سیار "در مناطق جاسک و بشاگرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مناطق جاسک و بشاگرد اولویت ما در ارائه خدمات دندانپزشکی سیار خواهد بود.

اولویت حضور "دندانپزشکی سیار "در مناطق جاسک و بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سید حسین داودی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از وضیعت بهداشتی و درمانی مناطق جاسک و بشاگرد گفت: با توجه به اقدامات موثر وزارت بهداشت و درمان و با حمایت های وزیر بهداشت در خصوص ایجاد خدمات دندانپزشکی سیار، مناطق جاسک و بشاگرد اولویت ما در ارائه این خدمات خواهد بود.

داودی در جمع پزشکان و مدیران بیمارستان بشاگرد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تا آبان ماه سال جاری نسبت به استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان جاسک اقدام کنیم و به همین منظور ساخت خانه پزشکان را با 6 واحد آغاز کردیم که در آینده ای نزدیک به 12 واحد افزایش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این رابطه از فرماندار شهرستان بشاگرد خواستار حمایت های بیشتر در این حوزه شد تا مردم بشاگرد بتوانند از تمامی خدمات بهداشتی درمانی به نحو مطلوب تری بهره مند شوند. وی افزود: به زودی 2 تخت LDR (اتاق زایمان تک نفره) به تخت های بیمارستان بشاگرد اضافه می شود.

شایان ذکر است؛ در این سفر همچنین دستور خرید یک دستگاه "سونی کیت" جهت مراقبت دوران بارداری برای بخش زنان و زایمان بیمارستان بشاگرد توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صادر شد. دستگاه زباله سوز و ماشین لباسشویی صنعتی نیز از دیگر تجهیزاتی است که بیمارستان بشاگرد به آن مجهز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه