English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد:

توقیف محموله پوشاک قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت :بیش از 800میلیون ریال پوشاک خارجی قاچاق که به طرزی ماهرانه در قسمت بار یک دستگاه کامیون ایسوزو جاساز شده بود توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر کشف شد.

توقیف محموله پوشاک قاچاق در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی ایسوزو در حال حمل کالای قاچاق از اصفهان به طرف شاهین شهر است موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا به منظور توقیف کامیون مذکور به محور وردی شهرستان اعزام و قبل از ورود این کامیون به شاهین شهر آن را متوقف کردند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: در بررسی های اولیه کابین بار آن خالی به نظر می رسید و لی مأموران با بررسیهای دقیق تر تعداد بیش از 18 بسته پلمپ شده پوشاک حاوی بیش از 3430ثوب انواع لباس که به نحوی ماهرانه در قسمت وسط بار جاسازی شده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده بیش از 800 میلیون ریال می باشد خاطر نشان کرد در این راستا ضمن توقیف خودروی مذکور کلیه اقلام کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل و مالک محموله نیز با تشکیل پرونده به مراجع مربوطه معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه