English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

رعایت اصول انبارداری موجب خدمات بی وقفه و صرفه جویی در هزینه هاست

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت : اجرای قوانین و دستورالعمل های شرکت در انبار داری لازم الاجراست و موجب تسریع در انجام امور، خدمات بی وقفه و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

رعایت اصول انبارداری موجب خدمات بی وقفه و صرفه جویی در هزینه هاست

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علوی طی بازدید از انبار کالای شهید فلسفی اظهار داشت: برنامه ریزی، مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام وکالاهای مورد نیاز سازمان، همکاری و مساعدت در خرید، تامین و تهیه کالاها، کنترل و نگهداری کالاهای خریداری شده، از اصول  مهم انبار داری است که همکاران شاغل در انبار با توجه به اینکه انبار شهید فلفسی از بزرگترین انبارهای کالای استان به شمار می رود باید واقف به اجرای کامل و صحیح این اصول باشند.

وی با اشاره به اینکه انبارداری، انبار گردانی و میزان اقلام مورد نیاز شرکت در انبار شهید فلسفی وضعیت مطلوبی دارد بر شناسایی نیازمندی های ساختمانی و اداری انبار شهید فلسفی تاکید کرد و گفت:می بایست شرایط محیطی کار برای همکاران به نحو شایسته ای فراهم گردد.

وی، با اشاره به اینکه هزینه ی خرید ، نگهداشت و بازسازی کالاهای گازرسانی بسیار زیاد می باشد گفت ، هیچ ایستگاه بلا استفاده و کالای مازاد در انبار نباید وجود داشته باشد و توجیهی برای احداث ایستگاه بلا استفاده نیست.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین با تاکید بر تعیین تکلیف اقلام اسقاطی انبار گفت: هرچه سریعتر این اقلام برچسب گذاری شده و درجایی نگهداری تا برای فروش آنها اقدام شود علاوه بر آن کالاهای عمومی  مصرفی که از نظر قیمت  نرخ یکسانی در بازار دارند ضرورتی برای خرید عمده آنها نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه