English

تمرکز دشمن روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمرکز دشمن روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است و ما تلاش خویش برای تقویت بنیه موشکی خویش را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهیم.

 تمرکز دشمن روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در بازدید از محل برگزاری رزمایش موشکی مردمی در آستانه برگزاری یادواره شهدای منطقه کیاسر شهرستان بهشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای پرتاب موشک توسط مردم منطقه اظهار کرد: این اقدام شما برای ما، مسوولان و ملت ایران درس‌های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مردم منطقه با این کار نمادین درس ایستادگی، استقامت می‌دهند، در این یادواره‌ها با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت می‌کنیم، افزود: در این مطقه بار دیگر هم‌پیمان می‌شویم که راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روستاهای منطقه با وجود فاصله‌ای که از شهر دارند توانستند در تامین نیازمندی‌ها خودکفا باشند، با اشاره به مشکلاتی که مردم در گذشته داشتند، بیان کرد: بنده شنیدم نخستین شهید این روستا در شرایطی به منطقه منتقل شده که راهی وجود نداشته و با دوش گرفتن پیکر شهید مراسم تشیع برگزار شده است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: برگزاری این مراسم و دیگر مراسم برای شهدا بازتاب بسیار وسیعی در سطح کشور دارد، اینکه اهالی یک روستا با 600 نفر جمعیت در مراسمی با عنوان یادواره شهدا میزبانی بیش از 6 هزار نفر را برعهده بگیرند و این یک مسئله بسیار با ارزشی است.

وی با اعلام اینکه این اقدام به برکت و همراهی خون پاک شهیدان است و دستیاران واقعی مقام معظم رهبری افرادی هستند که برای اعتلای نام شهدا تلاش می‌کنند، خاطر نشان کرد: برپایی یادواره شهدا، آباد کردن روستاها با استفاده از ظرفیت مردمی، پیگیری طرح خودکفایی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که مردم این منطقه به خوبی در حال اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی ایران صف‌آرایی کردند، آنها با جنگ، تحریم اقتصادی، ناامن‌سازی و جنگ فرهنگی به دنبال تضعیف کشور هستند و به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.

وی با اعلام اینکه ممکن است دشمن داخلی و خارجی داشته باشیم، افزود: با وجود این دشمنان، نیروهای ارزشی و انقلابی بسیار پر تعدادی داریم، مدافعان حرم ثابت کردند که به مانند نیروهای نسل نخست انقلاب در دوران دفاع مقدس و حتی به مراتب بیشتر از آنها پای کار هستند و انقلاب اسلامی و منویات آن به خوبی به نسل سوم منتقل شده است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دیدار با مقام معظم رهبری و حضور در سوریه و عراق برای مبارزه با داعش از مطالباتی است که جوانان در دیدارها از ما درخواست دارند.

وی با اعلام اینکه این خواسته‌ها مادی نیست، گفت: این عشق و علاقه‌ای جوانان به انقلاب اسلامی دارند، از طرفی دشمن با استفاده از بستر رسانه و فضای مجازی برعلیه ملت و جوانان فعالیت می‌کنند.

حاجی‌زاده خاطر نشان کرد: امروز همان‌طور که برای دفاع هوایی به دنبال پدافند هستیم و برای ایجاد امنیت مرزها به دنبال چینش نیروهای نظامی بوده و برای درمان بیماری‌ها به دنبال تامین نیازهای دارویی هستیم باید  به فکر واکسینه کردن ملت ایران در برابر عملیات روانی دشمن باشیم و این موضوع بسیار مهم است و این موضوع با آگاه‌سازی و افزایش بصیرت امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: دشمن اقدامات ضدفرهنگی علیه نظام را از گذشته در دستور کار خویش قرار داده بود و امروز با رشد و توسعه فضای مجازی به دنبال دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین شده است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمن به دنبال پیاده‌سازی طرح لیبی در کشور است، آنها نخست لیبی را خلع سلاح کرده و سپس به آنها تهاجم کردند، ساخت و آزمایش موشک در روستای در شهرستان بهشهر نشان داد که توانمندی ساخت موشک حتی در دورترین روستاهای ایران وجود دارد، این اقدام نشان داد که تامین سلاح و تجهیز کشور یک مطالبه عمومی است، به این دلیل که مردم برای حیات نیاز به امنیت دارند و تامین امنیت خط قرمز مردم است.

وی ادامه داد: مردم منطقه با ساخت این موشک نشان دادند که نمی‌توانند وسیله‌ای که برای تامین امنیت نیاز دارند را تسلیم دشمن کنند، اگر ساخت و تجهیز موشک اشتباه است، چرا خودشان روز به روز نسبت به ساخت و تجهیز زرادخانه‌های خویش اقدام می‌کنند.

حاجی‌زاده ادامه داد: از این اقدامات روز به روز در حال انجام است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان قدرت بزرگ منطقه اعلام کرد که حامی دولت بوده و برای برخورد با نظام سلطه و زیاده‌خواهی آمریکا از ظرفیت خویش استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر با داشتن رهبری حکیم، ملتی پای کار و نیروهای نظامی که در بالاترین تراز منطقه است، چیزی برای دفاع کم نداریم و دشمنان ایران اسلامی بدانند که در طول 38 سال گذشته همه نقشه‌های آنها برعلیه ما خنثی شده است این نقشه‌ها و فریب‌ها نیز به خوبی کنترل و دفع می‌شود.

حاجی‌زاده یادآور شد: تمرکز دشمن بر روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است و ما تلاش خویش برای تقویت بنیه موشکی را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهیم، این حیله دشمن بر علیه کشور نتیجه عکس داده و همه مسوولان کشور برای تقویت بنیه موشکی و دفاعی حمایت کرده و خواب آشفته‌ای که آنها برای کشور دیده‌اند، تعبیر نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه