English

مدیر نمایشگاه دائمی استارت آپ‌ها در اصفهان خبر داد:

افتتاح نخستین پارک کسب و کارهای نوین در اصفهان

مدیر نمایشگاه دائمی استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌های کسب و کار گفت: یکم شهریورماه نخستین پارک کسب و کارهای نوین در سطح کشور در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

افتتاح نخستین پارک کسب و کارهای نوین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضوانی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: نگاه مجموعه استفاده از ابزار روز برای اصناف و تمام افرادی که در کسب و کارهای نوین ورود  پیدا کرده‌اند.

وی افزود: سامانه ۱۹۳ پل ارتباطی میان خدمت‌ گیرنده و خدمت‌ دهنده می باشد و مانند شماره  ۱۱۸ به مردم ارائه خدمت می کند.

مدیر خدمات ویژه شهروندی ادامه داد: کلیه سرویس های مرتبط با نیازهای شهروندی از جمله خدمات پست فیزیکی، الکترونیکی و کلیه خدمات نیابتی اشخاص حقیقی و حقوقی متعلق به بخش های دولتی و خصوصی کشور با شماره 193

انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از مزیت‌های این سامانه‌ها نمره دادن خدمات گیرندگان به ارائه‌ کنندگان خدمات است، خدمت دهندگان با بهبود خدمات خود نمره‌های بالاتری کسب می‌کنند .

رضوانی  گفت : خدمات ویژه شهروندی با مجوز شرکت ملی پست جمهوری اسلامی و وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند  که در این نوع ارتباط‌ گیری شاهد انقلابی خواهیم بود.

مشاور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  نیز در این نشست گفت : مهم‌ترین چالش خدمت در کلان‌شهرها عدم وجود زنجیره کامل تأمین خدمت  می باشد.

محمدی‌قدیم بیان کرد: با راه‌اندازی  این سامانه یکپارچه دسترسی مردم به درخواست‌های خود به‌صورت ساده و سهل‌الوصول انجام خواهد گرفت.

وی افزود: با سامانه 193 در کلان‌ شهرها دسترسی مردم  به دریافت بهتر خدمات  با کمترین زمان انجام می گیرد.

محمدی‌قدیم مشاور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:  تماس با سامانه ۱۹۳ رایگان است و شماره ۱۶۳۳ پشتیبان این سامانه است که در صورت بروز هر گونه مشکلی قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: این سامانه در قالب برنامه کاربردی موبایلی، سایت اینترنتی و کال سنتر (مرکز تماس) به ارائه سرویس خواهد پرداخت.

مشاور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت : افراد در شهرهای کوچک و روستاها می‌توانند در صورت نیاز به گرفتن خدمات در کلان‌شهرها، از طریق سامانه خدمات ویژه شهروندی ۱۹۳ اقدام کنند و خدمت خود را به‌ صورت نیابتی دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه